حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد وظیفه هر فرد دردفاع از سرزمین

اختصاصی از حامی فایل تحقیق در مورد وظیفه هر فرد دردفاع از سرزمین دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 1

 

وظیفه هر فرد دردفاع از سرزمین

ملت ایران، ملتی است دیرپا و کهنسال که در طول تاریخ حوادث بسیار بر آن گذشته است و بدون شک تأثیرات فراوانی بر عمق روح ، تفکر و فرهنگ آن گذاشته اند. اما آنچه در طول تاریخ ماندگاری این ملت را به عنوان ملتی زنده و پویا تضمین کرده است ، حفظ موجودیت و جوهرۀ اصلی فرهنگ ایرانی در تمامی این قرون و اعصار بوده است. و این میسر نگردیده مگر با کوششهای نیاکانمان که در هر شرایطی بر هویت ایرانی خویش و فرهنگ شکوهمند آن تأکید کرده اند و در راه تداوم و گسترش آن فداکاری های بسیار نمودند. امروز ما به عنوان نسل حاضر میراث دار آن فرهنگ شکوهمند هستیم و در عین حال وظیفه دار صیانت از آن و تداوم راه نیاکانمان.

بدیهی است که دفاع از تمامیت سرزمینی و موجودیت هر ملتی بر فرزندان آن ملت واجب است. با توجه به موقعیت جغرافیای و ژئوپلیتیک خاص میهنمان ایران ، و مورد توجه بودن آن در عرصۀ جهانی‌ ، ‌تلاشی مضاعف جهت دفاع از این سرزمین لازم است. تأکید بر نیرومندی ایران در عرصۀ بین المللی بسیار مورد توجه است.

دانشگاه مکانی است که در آن تولید علم و علم آموزی صورت می گیرد. فضای دانشگاه محل برخورد آراء و عقاید مختلف و بیان دیدگاه های افراد، شنیدن و آگاه شدن از دیدگاه های دیگران است.این موضوع در کنار شرایط خاص اجتماعی ایران ، دانشگاه را به نوعی تبدیل به یکی از کانونهای تحولات اجتماعی نموده است. لذا فعالیت های دانشجویی در غالب تشکل ها و شکل گیری جریان های دانشجویی از اهمیت فراوانی برخوردارند.

«ائتلاف دانشجویان آزادیخواه ملی» ، مجموعه ای است متشکل از تعدادی فعالان دانشجویی که پاسداری از حقوق و منافع ملت ایران و تلاش برای احقاق آن را دغدغۀ اصلی خود می شمارند. همچنین دفاع از آرمانهای دانشجویی و تلاش برای حفظ استقلال دانشگاه دیگر دغدغۀ اساسی آنان است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد وظیفه هر فرد دردفاع از سرزمین
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد