حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه کلاسی استراتژیهای قیمت گذاری درس بازارشناسی و مسائل بازاریابی

اختصاصی از حامی فایل پروژه کلاسی استراتژیهای قیمت گذاری درس بازارشناسی و مسائل بازاریابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه کلاسی استراتژیهای قیمت گذاری درس بازارشناسی و مسائل بازاریابی


پروژه کلاسی استراتژیهای قیمت گذاری درس بازارشناسی و مسائل بازاریابی

 

 

 

 

 

 

 

 

با فرمت word و در 39 صفحه

 

عنوان........................................................................... صفحه

مقدمه.............................................................................. 4

عوامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری..................................................... 5

روشهای عمومی قیمت گذاری..................................................... 11

روش اضافه بر هزینه تمام شده.......................................................... 11

تعیین قیمت براساس قیمت جاری................................................. 11

قیمت گذاری مناقصه ای............................................................ 12

قیمت گذاری کالا های ابداعی.............................................................. 13

روش قیمت گذاری غیر نفوذی...................................................... 13

قیمت گذاری نفوذی............................................................ 15

قیمت گذاری مخرب.................................................................... 16

قیمت گذاری روانی................................................................................. 16

قیمت گذاری پرستیژی............................................................ 17

قیمت گذاری اعداد خرده........................................................ 17

قیمت گذاری خط محصول........................................................................ 18

قیمت گذاری اختیاری............................................................ 19

قیمت گذاری مکمل............................................................... 19

قیمت گذاری محصولات فرعی................................................... 20

قیمت گذاری مجموعه ای از محصولات............................................ 21

قیمت گذاری تبعیضی.............................................................. 22

قیمت گذاری بر مبنای مشتری........................................................ 22

قیمت گذاری زمانی................................................................... 22

قیمت گذاری مکانی.................................................................. 23

قیمت گذاری تخفیفی.................................................................... 24

تخفیفات نقدی.................................................................... 24

تخفیفات مقداری .......................................................... 25

تخفیفات عملیاتی........................................................................25

تخفیفات فصلی..................................................................... 26

تخفیف معاوضه ای...................................................... 26

تخفیف تبلیغاتی.................................................................. 26

قیمت گذاری تبلیغاتی........................................................................ 27

قیمت گذاری رهبر یا یا محصول ارزان برای جذب مشتریان............................ 27

پیشروان زیان ده...................................................................... 27

استراتژی قیمت گذاری pay what you want........................................... 28

بازار الکترونیک........................................................................... 29

قیمت گذاری در بازار الکترونیک......................................................... 30

استراتژی قیمت گذاری پویا در بازار الکترونیک................................................ 31

حراجی انگلیسی........................................................................ 32

حراجی به سبک هلندی.................................................................. 32

قیمت پایین هر روز ................................................................................ 33

قیمت گذاری سبز ..................................................................... 34

قیمت گذاری freemium ............................................................ 36

نتیجه گیری ............................................................................ 37

منابع............................................................................................. 38


دانلود با لینک مستقیم


پروژه کلاسی استراتژیهای قیمت گذاری درس بازارشناسی و مسائل بازاریابی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد