حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد اعتیاد 26 ص

اختصاصی از حامی فایل تحقیق در مورد اعتیاد 26 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : وورد

نوع فایل :  .doc ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد صفحه : 35 صفحه


 قسمتی از متن .doc : 

 

هدف تحقیق :

هدف از پژوهش کار بر روی شناخت ، بکارگیری شیوه ها و برنامه‌هایی است که نیاز بازدارنده افراد از مصرف نابجای مواد مخدر ، روان گردان ، الکل و توتون هستند و گروه مخاطب تمام افراد جامعه کشورمان به خصوص اولیاء و مربیان می باشند .

اعتیاد داستان تلخ زندگی انسان هایی است که خود را پای آتش پیر می‌سازند ودر جهنم تخدیر می سوزند و ندای باطنی خود را گسترش به گوش انسان های سالم وبیدار می رسانند و آنانرا به نجات ودستگیری خود فرا می خوانند هر چند که نواهای آنان دیرتر آغاز گردیده است و این دعوت خالصانه ایست از جوانان و افراد سالمی که گاهی درباره اعتیاد می اندیشند و هیجانات دوران بلوغ و تبلیغات مسمومم ، دود اعتیاد را با مشام آنان نیز مانوس می سازد .

تلفات مواد مخدر :

تنها اجتماع مانیست که از این مواد مخدر می نالد بلکه این پودرها و گرده‌های سفید و لعنتی در کشورهای مختلف جهان رخنه افکنده است و از هزار نفر و میر بیش از یک نفر قربانی آن شمار می آید . خطر شیوع و گسترش در حدی است که پاره ای از کشورها برای مقابله با آن در کشورهای خود شورای نظامی ترتیب داده اند و رئیس جمهور وقت از کشورهای دیگر با آفت اعتیاد مانند دوران‌جنگ در افکندن آن از اختیارات

تام خود استفاده کرده است .

«نیکلسون» رئیس جمهور سابق آمریکا اعتراف نمود که مواد مخدر بیش از جنگ ویتنام جوانان ما را نابود می کند و به اعتقاد او : تلفات مواد مخدر در ارتش آمریکا بیش از مواد منفجره و بمب خمپاره دشمن بوده است .

گسترش مواد مخدر در اجتماع ما :

ما با گسترش اعتیاد در کشورهای دیگر جهان کار نداریم . فقط نگاهی گذرا به اجتماع و کشور خودمان می افکنیم که این مواد مخدر چگونه در حال نفوذ و توسعه می باشد تا هم ، از اکنون بفکر جلوگیری و اتخاذ روشهای آگاهانه و سازنده باشیم . اکنون ما با ارزش مادی این مواد ضایعاتی و خسارات ناشی از آن کاری نداریم که با پول آن می توان چندین کار معظم و یا چندین مرکز علمی و پژوهشی و یا چندین واحد مسکونی ایجاد نمود که هزاران نفر از مزایا وثمرات آن بهره‌مند گردند ، بلکه آنچه می تواند هدف ما قرار گیرد بررسی ضایعات


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد اعتیاد 26 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد