حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت انسان طبیعت معماری

اختصاصی از حامی فایل پاورپوینت انسان طبیعت معماری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 34 صفحه

انسان طبیعت معماری بسم الله الرحمن الرحیم فهرست مقدمه سبک پیکچرسک مفهوم گروتسک گروتسک در معماری مقدمه گروتسک به امری نا به هنجار گفته می شود ، که دو جریان فکری متضاد مثل (خنده و گریه) (ترس و خنده) (چندش و خنده) و در برخی موارد چند حس را با هم التقاط می کند.به طوری که این دو حس در دو کفه ترازو به یک اندازه باشند و هیچ کدام به دیگری برتری نداشته باشد.آشتی دادن دو حس نا همخوان در یک لحظه کاری است بس عجیب به همین دلیل به این نوع ادبی مضحکه ی ترس یا هراس هم می گویند. یعنی با دیدن آن صحنه همزمانی که می خندی همان وقت هم به شدت می ترسی و این دو حس با هم در یک زمان به تو منتقل می شوند! گاهی اوقات نوعی از ترس ها هستند که در انتها حس خوشایندی را برای ما تداعی می کنند ، که در معماری تحت عنوان سابلایم ( SUBLIME ) و در هنر نقاشی به پیکچرسک معرفی می گردد .
و گاهی این حس ترس با ما می ماند و به وحشت وهراس تبدیل می شود ، که در این حال ما نام گروتسک را عنوان می کنیم سبک پیکچرسک مفهومی است که از نقاشی گرفته شده است و در ابتدای قرن 16 در ایتالیا با گرفتن از لغت pittoresco نمایانگر شیوه ای بود که در آن اثرهای نور و سایه را دوباره ایجاد می کردند تا احساس یکپارچگی را در لنداسکیپ ایجاد کنند. پیکچرسک در انگلستان قرن 18 تقریبا معادل هر جایی بود که ارزش نقاشی کردن داشت.
هر جایی که در نقاشی اضافی به نظر نمی آمد.
به عنوان مثال درختی که صاعقه به آن برخورد کرده است چیزی بیش از فقط زیبا و منزه بود – چیزی پیکچرسک بود.
در این رابطه بهتر است نقل قول پرایس را مورد توجه قرار داد :" یک طرف تپه ای سبز و یکدست که بوسیله سیل های زیاد دریده شده است، ممکن است در ابتدا deformed نامیده شود.
هنگامی که از خامی چنین دریدگی ای در زمین کاسته شود و تا حدی توسط تاثیرات زمین پنهان و تزئین گشت و روئیدنیها اثرات خود را گذاشتند، تبدیل به خوش منظرگی ( Picturesque ) می شود." توجه به زیبایی و تعالی در بالاترین حد کیفی طیف زیبایی شناسی منظر قرار دارد این دو مفهوم در قرن 18 ، افکار زیادی را به سوی خود جلب کرد.
تجربه تعالی زمانی روی می دهد که شکوه منظره ای که درک آن دشوار و محدود است ، حواسمان را فرا گیرد.این گونه مناظر ، تخیل و ظرفیت قضاوت ما را نیز متوجه خود می کند ، درست مانند آنکه بخواهیم ایده جهان بی نهایت را درک کنیم.منطق ما می تواند یک ایده کلی را بپذیرد ولی تخیل ما دچار مشکل می شود.این معمولا اولین احساسی است که به افرادی که از کوههای هیمالیا در نپال ، گراند کانیون در آمریکا و آبشار نیاگارا بازدید می کنند ، یا به صحرا یا جنگلی نامحدود نگاه می کنند ، دست می دهد.
مهمترین تمایز بین زیبایی و تعالی آن است که در زیبایی می توانیم کل منظره را درک کرده و از آن لذت ببریم.بنابراین می توان آنرا ارزش گذاری کرد.
در مورد تعالی از آنجا که نمی توانیم به طور کامل آنرا درک کنیم ،ارزشی که برای آن می توان قائل شد به دلیل ایجاد حس ترس و نه وجود آن می باشد.چنین واکنشی ممکن است لذت بخش نباشد.
در تعریف دیگری از تعالی بیان شده است ،" نتیجه اثر وحشت یک لندسکیپ وسیع و ویران که در مواجهه با نیروهای طبیعت می تواند ت

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت انسان طبیعت معماری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد