حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره کنترل کردن انسانهای مجازی با استفاده از PADS

اختصاصی از حامی فایل تحقیق درباره کنترل کردن انسانهای مجازی با استفاده از PADS دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 40

 

کنترل کردن انسانهای مجازی با استفاده از PADS

نسل جدید آسیستانهای دیجیتال شخصی (PDA) وموبایل فن (تلفن های همراه) دارای قدرت محاسبه کافی برای نمایش گرافیک 3D است . ایت دستگاه های موبایل جدید (دستی ) دارای بعضی احتمالات ارتباطات و تراکنش جالب نیز می باشند .

در این مقاله ما برنامه های کاربردی بالقوه انسانهای مجازی 3D را درداخل دستگاههای موبایل و استفاده از گوشی های دستی بعنوان رابط های کنترل برای راه اندازی انسانهای مجازی وناوبری از طریق محیط های مجازی آنها را شرح می دهیم .

1ـ مقدمه :

از هنگام معرفی آن در 1984 توسط PSION ، مفهوم آسیستان دیجیتالی شخصی بصورت یک ایده با پتانسیل زیاد در صنعت دستگاههای محاسبه باقی مانده است . اگر چه آغاز آن معین نبود ، همچون اکثریت فن آوری های ابتکاری ، دستگاههای موبایل امروزه یک واقعیت هستند . مسیر موفقیت این ایده توسط عبور از موانع مفهومی و فنی متعددی طی شده است . مهمترین مشکلات برای غلبه عبارت اند از عملکرد سخت افزار ، ایجاد محتوایی تخصیص یافته و رابط کاربر بوده است .

اولین مسئله به توسط توسعه های نمایی در مورد فن آوری های مدارات یکپارچه و ریز پردازنده ها حل شده است . آخرین نسل دستگاههای PDA دارای یک ریز پردازنده با یک معماری شبیه به Risc و قدرت محاسبة معادل با قدرت یک دستگاه قدیمی 15 ساله بوده است .این CPU قوی اجازة ادارة یک صفحه نمایش رنگی 16 بیتی و همچنین تجهیزات پیرامونی متفاوت را می دهد از قبیل دوربین ویدئو، یک سیستم صدای استریو یکپارچه با توانایی های ضبط کردن و کارت شبکه بی سیم و غیره . داشتن یک سیستم رایانه با عملکرد بالا و کاملاً عملیاتی که در کف دست شما کاملاً جای می گیرد ، یک واقعیت است . با این حال ، مسئله دوم می توانست توسط کار فوق العاده بر روی محتوای موجود حل شود ، تا مسئلة قدرت تفکیک و اندازة صفحه نمایش درنظر گرفته شود یا محتوای خاص ارائه گردد . بعلاوه ، واقعیت هنوز رویا را محقق نکرده است ، این مسئله که حل نشده باقی می ماند مربوط به رابط کاربر می باشد . از آغاز ، راه اصلی برای ارتباط با این دستگاه های به اندازة کف دست عبارت از نوشتن دستی بود .متافور PDA آن را به صورت یک دفتر یاد داشت الکترونیک درنظر می گیرد . این امری جامع بود زیرا نیروی محاسبة دستگاههای اولیه آزادی بسیاری را برای تخیل باقی گذاشت . با این حال ، آخرین نسلPDA تراکنش رایانه ـ کاربر بر پایة متن را شامل می گردد و تلاش ها برای افزودن معانی غنی تر تراکنش با این سیستم های موبایل را اختصاصی یافته اند . شناسایی کلام به یک سطح بالغ می رسد و بصورت قدرت پردازشگر ها به افزایش خود ادامه می دهد . با این حال ، ارتباط حاصل از دستگاه ها عمدتاً متن می باشد . دستگاههای موبایل باید ماورای مفهوم سیستم های شخصی تا سطح آسیستانهای مجزا پیش بروند و به این منظور ، یک رابط ارتباطات غنی تر باید اجرا شود . از آنجایی که ما در جستحوی یک آسیستان


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره کنترل کردن انسانهای مجازی با استفاده از PADS
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد