حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره قرآن به روایت دانشمندان

اختصاصی از حامی فایل تحقیق درباره قرآن به روایت دانشمندان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 2

 

قرآن به روایت دانشمندان

ارنست رنان، دانشمند فرانسوی: در کتابخانه شخصی من، هزاران جلد کتاب سیاسی ، اجتماعی ، ادبی وغیره وجود دارد که همه آنها را بیش از یک بار مطالعه نکرده ام  وچه بسا کتاب هایی که فقط زینت کتابخانه من می باشند ، ولی یک جلد کتاب است که همیشه مونس من است وهر وقت خسته می شوم ومی خواهم درهایی ازمعانی و کمال به روی من باز شود، آن را مطالعه می کنم واز مطالعه زیاد آن خسته وملول نمی شوم . این کتاب ، قرآن ، کتاب آسمانی مسلمانان است.

 

گاز یوسکی ، مستشرق لهستانی : قرآن مجموعه ای است دلنشین ، زیرا در آن اخلاق وتمدن وسیاست و وعده وعید در کنار یکدیگرقرار دارد .

 

سرویلیام موئیس ، دانشمند انگلیسی : قرآن محمد ، کتابی است پر ازدلایل واضح منطقی ومسائل بی شمار قضائی وحقوقی ودستورات عالی که برای حفظ حیات اجتماعی ومدنی ، در این کتاب مقدس به عبارات ساده ودر عین حال محکم ومنظم آمده است که خوانندگان را مجذوب می نماید .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره قرآن به روایت دانشمندان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد