حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود فایل پاورپوینت در مورد گزارش یکی از شغل ها..

اختصاصی از حامی فایل دانلود فایل پاورپوینت در مورد گزارش یکی از شغل ها.. دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود فایل پاورپوینت در مورد گزارش یکی از شغل ها..


دانلود فایل پاورپوینت در مورد گزارش یکی از شغل ها..

پاورپوینت در مورد گزارش یکی از شغل ها

فرمت فایل: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 14

 

 

 

 

گزارش

علی آقا سوپری سر کوچه ما است او مردی بسیار مهربان است ومن برای تحقیق و مصاحبه به نزد او رفتم پخشی از مصاحبه را بخوانید

+سلام لطفا توضیح دهید شغل شما چیست؟

-سلام من فروشنده مواد غذایی هستم

+چند سال است که در این حیطه فعالیت می کنید؟

-تقریبا 10 سال است که من در سوپر مارکت کار میکنم

+می شود در مورد کارتان بیشتر توضیح دهید؟


دانلود با لینک مستقیم


دانلود فایل پاورپوینت در مورد گزارش یکی از شغل ها..
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد