حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کارورزی مدرسه

اختصاصی از حامی فایل دانلود گزارش کارورزی مدرسه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارورزی مدرسه


دانلود گزارش کارورزی مدرسه

دانلود گزارش کارورزی مدرسه

ساختمان آموزشگاه از سمت غرب در مجاورت خیابان 10 متری می باشد ومقابل آموزشگاه  منازل مسکونی وجود دارد در قسمت شرقی میدان میوه و تره بار می باشد در جنوب ساختمان مدرسه ی راهنمایی نمونه دولتی سید رضی واقع است .باتوجه به موقعیت  آموزشگاه ، مشکل خاصی از نظر تولید صدا یا آلودگی بهداشتی برای دانش آموزان وجود ندارد و موقعیت مکان آموزشگاه مناسب است .

وضعیت کلی ساختمان :

درب ورودی  در قسمت غربی ساختمان و  رو به خیابان 10متری  واقع شده است ودارای دودرب در کنار هم است که درب کوچک به ابعادmm1  برای رفت و آمد دبیران و دانش آموزان در نظر گرفته شده است و درب بزرگ به ابعاد mm2 جهت ورود و خروج اتومبیل ها تعبیه شده است . بالای درب ورودی تابلوی مدرسه نصب شده است که از ورق فلزی است و نام مدرسه با رنگ روغن روی آن نوشته شده  است .

یک مخزن آب استوانه ای شکل که بدنه ی آن به رنگ پرچم ایران رنگ آمیزی شده است ودر ارتفاع 5متری قرارداردچشم انداز خاصی داشته و نشان از قدمت طولانی آموزشگاه دارد .ودر حال حاضر از آن استفاده نمی شود. چهار سطل زباله در گوشه و کنار حیاط تعبیه شده است .در ضلع جنوبی ساختمان سکوی اجرای مراسم صبحگاهی و پرچم برافراشته بربالای میله  به چشم می خورد .دیوار های حیاط با نقوش زیبایی از مناظر طبیعت طراحی شده است و در بعضی قسمتها ی دیوار سخنانی از بزرگان با رنگ روغن  نقش بسته است . ساختمان با توجه به قدمت 32 ساله دارای بافت قدیمی است .

 

فرمت :  قابل ویرایش | WORD | صفحات :40

*************************************

نکته : فایل فوق قابل ویرایش می باشد


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارورزی مدرسه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد