حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه آسفالت

اختصاصی از حامی فایل دانلود پروژه آسفالت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه آسفالت


دانلود پروژه آسفالت

دانلود پروژه آسفالت در 27 اسلاید

 

 

 

مقدمه:

—آسفالت به‌صورت عام به مایع غلیظ، شبه جامد یا جامدی اطلاق می‌شود که عمدتاً ازهیدروکربن‌هاو مشتقات آنها تشکیل شده است و دردی‌سولفید کربنه‌ بطور کامل حل می‌شود. رویه راهها در اثر عوامل جوی نظیر بارندگی، یخ زدگی، تابش خورشید و اثرات سایشی چرخ وسایط نقلیه،لاستیک یخ شکن و دیگر عوامل در طول دوران بهره برداری دچار فرسایش میشوند. در صورتیکه اقدامات ترمیم تصحیح در زمان مناسب روی این سطوح انجام نشود، خرابی ها گسترش یافته و لایه ی زیرین روسازی نیز دچار آسیب میگردند.
—آسفالت به آن دسته از مخلوط های قیر و مصالح سنگی اطلاق میشود که برای روسازی سطح خیابان ها و پیاده روها به منظور پوشش  و محافظت روسازی در مقابل عوامل جوی و جلوگیری از فرسایش سطح آنها مورد استفاده واقع میشود.بسته به نوع و دانه بندی  مصالح مصرفی،نوع قیر،روش حمل،ریختن،عمل آوری و نهایتا درجه مرغوبیت،آسفالت دارای انواع مختلفی می باشد.
—1) آسفالت گرم(بتن آسفالتی)
—2)آسفالت سرد
—آسفالت گرم:آسفالت گرم یا بتن آسفالتی ترکیبی از مصالح سنگی مرغوب دانه بندی شده و قیر خالص است که بر حسب نوع قیر مصرفی و دانه بندی مصالح در درجه حرارت 80 الی 170 درجه سانتی گراد در کارخانه تهیه و در همین درجه حرارت در سطح خیابان پخش و کوبیده میشود.مصالح سنگی بتن آسفالتی شامل مصالح سنگی درشت دانه،مصالح سنگی ریز دانه و گردسنگ(فیلر)می باشد....................................
 
دانلود پروژه آسفالت,پروژه آسفالت,انواع آسفالت,آسفالت,آسفالت سرد,آسفالت گرم

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه آسفالت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد