حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره سبزی کاری و کاشت جعفری

اختصاصی از حامی فایل تحقیق درباره سبزی کاری و کاشت جعفری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره سبزی کاری و کاشت جعفری


تحقیق درباره سبزی کاری و کاشت جعفری

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 فرمت فایل:word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  تعداد صفحات:12

  1. سبزی کاری عمومی:
  2. چگونگی کاشت بذر:
  3. جعفری(خواص دارویی وریشه وساقه جعفری):
  4. عوامل موثربر تجمع نیتراتها در سبزیجات(محیطی):
  5. جعفری خشک:

 زندگی شهرنشینی و تراکم جمعیت در شهرهای پرجمعیت و بطور کلی زندگی آپارتمان نشینی عده‌ای از علاقه‌مندان به سبزیکاری را از این موهبت لذت بخش محروم نموده است. ولی هر کس در هر شرایطی می‌تواند با امکانات بسیار کم برای ایجاد یک محیط دوست داشتنی و پرتحرک پرورش هر نوع سبزی را در آپارتمان خود بدهد.

خوشبختانه بیشتر بذر سبزیحات در هر شرایطی پرورش می‌یابند جعبه‌های چوبی، سطلهای پلاستیکی ، گلدانهای بزرگ و کوچک ، انواع ظروف مایع ظرفشویی و بطریهای نوشابه خانواده برای این منظور مناسبند. موضوع مهم عمق گلدان و دفعات آبیاری به موقع و تنظیم برنامه کوددهی آنهاست برای مثال حداقل عمق گلدان برای کاهو ، تربچه و تمام سبزیجات ریشه‌ کوتاه 10 سانتیمتر می باشد جعبه هایی با عمق 15 سانتی متر برای کشت انواع کلم قمری ، هویج فرنگی و همچنین بذر سبزیجات به کار می رود . جعبه هایی با عمق 25 سانتیمتر برای  پرورش گیاهان خانواده کلم و کلم بروکسل و مشابه آن است.

بطور کلی لازم است بذر سبزیجات را داخل جعبه قدری تنگتر از معمول کاشت و برای آنکه تمام فصل بتوان از یک نوع سبزی استفاده نمود بذر هر سبزی را به فاصله دو هفته در هر جعبه می‌کارند و از آنجائیکه سطح آپارتمان و یا ایوان و پشت بام برای اجرای این برنامه کافی نخواهد بود می‌توان ترتیبی داد که جعبه‌ها روی هم و به فاصله روی هم و به فاصله 20 سانتی متر از یکدیگر روی داربستهای فلزی یا چوبی قرار گیرند.

در مورد بوته‌هائی که گل و میوه می‌دهند مانند خیار ، کلم گل و کدو بادنجان بایستی با استفاده از روشهای مختلف اقدام به گرده افشانی مصنوعی نمود چون در محیط آزاد، زنبور و سایر حشرات این کار را انجام می‌دهند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره سبزی کاری و کاشت جعفری
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد