حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد کارگاه تولید

اختصاصی از حامی فایل تحقیق درمورد کارگاه تولید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 3

 

تاریخچه :

حدود 14 سال از سابقه این کارگاه می گذرد .

بازار و ظرفیت تولید :

ظرفیت تولید این کارگاه حدود 400 تن می باشد و امکان صادرات وجود ندارد چون این محصول یک شکل و حالت سنتی دارد و در بازارهای بین المللی جایگاهی ندارد .

مواد اولیه :

ماهیانه 9 تن میلگرد و 5 تن ورق mm2 و میلگردهای 12 و 14 و 18 مصرف می شود . هزینه مواد اولیه ماهیانه حدود یک میلیون تومان است حدوداً 10 عدد رول و 2 هزار شاخه میلگرد ( 10 بسته ) می باشد . مواد اولیه در حین نگهداری هیچگونه آسیبی نمی بیند و در حین تولید 10% تبدیل به ضایعات می شود که توسط کارخانه مورد قرار داد ( مجتمع فولاد مبارکه ) بازیافت می شود و 1% احتمال تولید محصول اسقاط می باشد .

مواد ثانویه :

مواد ثانویه مورد استفاده در این کارگاه ، روغن و گریس برای کارآیی بهتر دستگاهها و همچنین کف و آب صابون برای خنک سازی دستگاهها می باشد .

هزینه ثابت :

هزینه ثابت برای راه اندازی این کارگاه حدود 10000000 میلیون تومان هزینه سوله ها ( کارگاهها ) و نزدیک به 100 میلیون تومان نیز هزینه دستگاهها شده است .

هزینه متغیر :

هزینه متغیر یکی عیب و ایرادی است که در دستگاهها بوجود می آید و دیگری هزینه پرسنل می باشد که به تعداد نفرات و پایه حقوق اداره کار بستگی دارد که برآورد ماهیانه 6 میلیون تومان با 20 نفر پرسنل می باشد . هزینه پیش بینی نشده 15 تا 20 درصد هزینه کل می باشد .

خود تولیدی :

کلیه تولیدات این کارگاه توسط پرنسل خود کارگاه تولید می گردد و به هیچ کارگاه تا کارخانه ای احتیاج نیست . ( بجز مواد اولیه که از این کارخانه ها تولید می شود )

خریدار :

خریدار ما کارخانه فولاد مبارکه می باشد که بر اساس قرار دادی که با هم داریم کلیه تولیدات ما را خریداری می کنند .

عوامل خدماتی :

کارخانه های طرف قرارداد ما هستند که به ما مواد اولیه می رسانند ( کارخانه های ذوب آهن اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه ) و همچنین شرکتی که دستگاهها را از آن خریداری کرده ایم تمامی دستگاهها را یکسال گارانتی کرده است .

تولیدات :

9 تن کشوی میله ای – 4 سایز لولای درب و پنجره که در کمد و میز مصرف می گردد .

موقعیت جغرافیایی :

خط سنتو روبروی مهمان سرا .

دلایل انتخاب محل کارگاه :

اولاً خود مالک زمین بودم و ثانیاً در محدود شهر بوده و از امکانات شهری استفاده کردم . بعنوان مثال کارکنان ما از سرویس خط واحد استفاده می کنند .

طراحی پروژه :

در طراحی پروژه با مدیریت صنعتی مشورت کردم که بازدهی سرمایه منوط به تولید و فروش مناسب در طول 4 سال برآورد شده است و 40% از سرمایه را از جیب خودم و 60% دیگر را بصورت وام 16% تهیه نمودم .

مدیریت اجرایی :

مدیریت اجرایی از مرحله احداث کارگاه تا مرحله تولید بر عهده خودم ( مالک ) بوده است .

انتخاب تکنولوژی :

انتخاب تکنولوژی بر حسب امکانات کشورمی باشد که ما تکنولوژی را از شرکت تهران ماشین خریداری کردیم این دستگاهها کاملاً کپی از دستگاههای آلمانی می باشد و با همان کاربرد و کیفیت بهمین خاطر وارد کردن و خریدن این تکنولوژی از خارج مقرون بصرفه نیست .

دوره ساخت :

دوره ساخت برای پیاده کردن نقشه کردن کارخانه و ساخت بنا و نصب دستگاهها 6 ماه طول کشیده است .

آموزش :

آموزش کارکنان 15 روز طول کشید که هزینه آن 3 میلیون تومان بوده است ( برای 20 نفر )

مجوزها :

وزارت صنایع که در یک دوره 15 روزه مراحل قانونی آن با پرداخت 20 هزار تومان به انجام رسید و همچنین 3 ماه مجوز شهرداری ( مجوز ساخت و بهره برداری تجارت ) با هزینه 4 میلیون تومان .

انتخاب تکنولوژی :

دستگاهها کاملاً اتوماتیک بوده و برای تولید تنها به مواد اولیه نیاز داریم که وارد دستگاه کنیم و کار اپراتور تنها نظارت است دستگاهها بیشتر بصورت پرس و با متورهای برقی می باشند.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد کارگاه تولید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد