حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد فشردگی jpeg

اختصاصی از حامی فایل تحقیق درمورد فشردگی jpeg دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 5

 

فشردگی jpeg

Jpeg طرفدار دسته کارشناسان عکاسی که کمیته استاندارد سازی می باشد . آن همچنین طرفدار الگوریتم فشردگی که توسط این کمیته اختراع شده است .

دو الگوریتم فشردگی jpeg وجود ارد : الگوریتم قدیمی تر به jpeg این صفحه اشاره دارد . در مورد الگوریتم جدید تر 2000 jpeg در پایین صفحه صحبت می شود . همچنین که ذکر شده که شما باید بین الگوریتم فشردگی که در این صفحه صحبت شده و طرح فایل مطابق jfif که بسیاری از مردم به آن به عنوان فایل های jpeg رجوع کرده و در پایین صفحه بعد رد مورد آن صحبت شده ، تمایز قائل شوید .

Jpeg ، الگوریتم فشردگی پر اتلافی است که بدون تاثیر بر کیفیت تصاویر همانطوری که توسط ماشین حسی انسان تجربه شده ، تا جایی که امکان دارد سایر فایل تصاویر طبیعی و رنگی شبیه عکاسی را این جنبه از ادراک ما می باشد که فشردگی jpeg در جهت کاهش سایر فایل به کار رفته است .

چگونه jpeg کار می کند ؟

الگوریتم های jpeg فشردگی اش را به 4 شکل اجرا می کند .

اول : الگوریتم های jpeg تصئیر را به قطعات جدا گانه 8*8 پیکسل تقسیم می کنند . چون طرح بر اساس مشاهده رنگ تابی / درخشندگی است ، آن مقادیر رنگ RGB و CMYK را بررسی نمی کند . اما در مقابل داده های تصویر را به فضای رنگ درخشندگی و رنگ تابی تبدیل مانند . ruv تبدیل می کند . این موجب فشردگی جدای این دو فاکتور می شود . چون برای سیستم دیدمان ، روشنایی مهم تر از رنگ تابی است ، الگوریتم در فایل فشرده ،‌بیشتر روشنایی را حفظ می کند .

مرحله بعدی ‌در فرایند فشردگی به کار گیری Discrete Cosine Transform (DCT) برای قطعه کامل می باشد . DCT فرایند پیچیده ای است که اجازه رهایی در هد پبکسل خاص را می دهد .

آن دادهای واقعی رنگ را برای هر پیکسل برای مقادیری که مناسب میانگین ماتریکس کاملی که خورد بررسی قرار گرفته ، جایگزین می کند . این عملکرد فایل را فشرده نمی کند ، به سادگی کقادیر 8*8 پیکسل را تا ماتریکس 8*8 ضرایب DCT جایگزین می کند .

وقتی که این کار انجام می شود ، فشردگی واقعی می تواند شروع گردد . در ابتدا نرم افزار فشردگی به کیفیت تصویر jpeg که کاربرد در خواست کرده ، نگاه می کند و دو جدول مقادیر ثابت تدریجی را یکی برای درخشندگی و یکی برای تابی محاسبه می کند و دو جدول ساخته شدند ، مقادیر ثابت دو جدول برای رقمی کردن ضرایب DCT به کار می رود . هر ضریب DCT به مقدار ثابت مطابقش در جدول رقمی تقسیم می شود و به نزدکترین عدد صحیح گرد می گردد. نتایج رقمی کردن ضرایب DCT این است که ضرایب جزئی و کوچکتر با صفر جایگزین شده و ضرایب بزرگتر دقت و درستی را از دست می دهند . این نتیجه گرد کردن است که موجب از دست رفتن کیفیت تصویر می شود . داده های منتج لیستی از ضرایب DCT کار آمد هستند . آخرین مرحله فشرده سازی این ضرایب از طریق به کار گیری طرح رمزدارد کردن حسابی یا هافمن (huffman ( است . معمولاً رمز دار کردن هافمن استفاده می شود . این فشردگی ثانویه است که به کار می رود .

با گذاشتن دو الگوریتم فشردگی در بالای همدیگر jpeg نسبت های فشردگی قابل توجهی را انجام می دهد . حتی برای استفاده قبل از چاپ می توانید به آسانی فایلی را به یک پنجم سایز اصلی اش فشرده کنید . برای انتشار اینترنت یا مبادله ایمیل حتی نسبت های بهتری به اندازه 20 تا 1 می تواند انجام گردد . تبدیل فایل داده فشرده jpeg به حالتی که قابل دیدن باشد در سطح 2 و 3 پست کدیپ RIP تضمین می شود . این بدین معنی است که فایل های کوچکتر می توانند در طول شبکه به RIP که سریع تر ایستگاه فرستادن را آزاد می کند فرستاده شوند. و سر بالایی را در پرینت سرور کاهش داده و به RIP سرعت بخشند .

ضررات

Down Side فشردگی jpeg ، الگوریتمی است که فقط برای تصاویر آهنگ مداوم طراحی می شود . jpeg خودش را به تصاویری که دارای تغییرات سریع در آهنگ هستند . عاریه دهد . چند نوع تصویر وجود دارد که در آنها نباید از jpeg استفاده کرد .

تصاویری که دارای ماسک و سایه ای هستند که در کاربردهایی مانند فتوشاپ به آنها اضافه شده است .

نمودارها یا چاپ بر روی پرده

ترکیباتی که در فتوشاپ ایجاد شده

تصاویر در بر دارنده 256 رنگ

تصاویری که توسط نرم افزار CAD-CAM یا کاربردهای 3D شبیه maya یا bryce ایجاد شده .

تصاویری که فاقد یک یا چند رنگ فرایند می باشد . بعضی از مواقع تصاویری ایجاد می شوند. که فقط بر 4 مثال برای صفحه مشکی و جوهر قرمز استفاده می شود . اگر چنین تصویری با استفاده از فشردگی jpeg فشرده شود ، ممکن است اثر تصنعی ای ببینید که روی صفحه زرد و آبی نشان داده می شود .

jpeg به خاطر طبیعت پر اتلافش ، باید فقط در طول صفحه تولید قبل از چاپ استفاده شود . در طول فرایند تولید ، زمانی که تصاویر هنوز چاپ ، حذف و رنگ صحیح شکل می گیرد . هر تقاضای Save باعث از دست دادن اضافی کیفیفت تصویر در زمانی که jpeg به کار می رود . می شود .

سطوح قدیمی لغزش 2RIPs روی تبدیل فایل داده فشرده jpeg به حالتی که قابل دیدن باشد که از زمانی به زمان دیگر دیده ام . به سادگی فرستادن دوباره فایل مشکل را حل می کند . فشردگی jpeg در انواع اشکال فایل استفاده میشود .

فایل های EPS

فایل های EPS DCS

فایل های JFIF

فایل های PDE

کمیته استاندارد کننده ایزو مدل جدیدی از فشردگی jpeg گسترش داده که GPEG 2000 نامیده شد . در حال حاضر این استاندارد درک شده است اماهنوز به طور وسیع استفاده نشده است . فشردگی jpeg 2000 سه چیز مهم را به استاندارد موجود می افزاید :

آنالگوریتمی که بر اساس موج ضربه ای کوچک است به الگوریتم های فشرده jpeg موجود می افزاید .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد فشردگی jpeg
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد