حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد آشنایی با محیط فلش

اختصاصی از حامی فایل تحقیق درمورد آشنایی با محیط فلش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 21

 

فصل اول : آشنایی با محیط فلش

خصوصیات سیستم مورد استفاده :

- حداقل سیستم مورد نیاز پنتیوم 233 - 16 مگابایت Ram - حدود 600 مگا بایت فضای آزاد - کارت گرافیکی 64 گیگا بایت

 

آشنایی با انواع فایلهای Flash

فایلهای Flash با سه نوع پسوند قابل ذخیره سازی است : 1-fla 2-swf 3-exe1- پسوند fla هنگام ذخیره سازی یک فایل در Flash ، به طور اتوماتیک فایل با پسوند fla ذخیره می شود. از خصوصیات این پسوند این است که صرفاً در محیط نرم افزار قابل باز شدن و ویرایش است . یعنی اینکه اگر فایل مورد نظر ما نیاز به ویرایش داشته باشد ، تنها باید با پسوند fla ذخیره سازی گردد . آیکون فایلهای fla را به این شکل می توانید بشناسید .

2- پسوند swfاین پسوند حاصل اجرای فایل fla می باشد ، و بطور خودکار یک بار پس از اجرای فایل fla در کنار این پسوند (در همان مسیر) ساخته می شود . این فایل که حجمی به مراتب کمتر از فایل fla داشته ، قابلیت اجرا توسط برنامة Flash Player را دارد . نکته : برای ایجادپسوند swf باید قبلاً فایل را به شکل fla ذخیره کرده باشید . نکته :در گذشته برای پویا نمایی از برنامه Shock Wave Flash استفاده می شده است . پسوند swf از این برنامه گرفته شده است . آیکون فایلهای swf را به این شکل می توانید بشناسید .  

3- پسوند exeاین پسوند که از فایلی با پسوند swf ساخته می شود، بدون نیاز به نرم افزار Flash و همچنین Flash Player قابل اجرا است . البته باید توجه داشت که حجم این فایل بیشتر از بقیه پسوندهای دیگر Flash بوده و استفاده چندانی بر روی وب ندارد . برای ایجاد کردن این فایل حتما باید از نسخه swf فایل استفاده کرد ضمن اینکه مسیر اجرای آن از منوی File گزینه ی Creat Projector و سپس swf می باشد . نکته : برای استفاده بر روی وب حتماً باید از نسخه swf فایل استفاده کنیم . آیکون فایلهای exe را به این شکل می توانید بشناسید .

آشنایی با ابزارها :ابزارهای flash به چهار دسته تقسیم می شوند : 1- Drawing Selection (ابزارهای رسم)2- View Selection (ابزرهای نمایش)3- Color Selection(رنگها)4- Option Line Tool :این ابزار برای رسم خطوط آزاد استفاده می شود ، کلید گرم آن (N) می باشد . نکته : هر کدام از ابزارهای این نرم افزار دارای Option , Properties خاص خود می باشند . البته بعضی ابزارها ممکن است Option یا properties را نداشته باشند . ابزار line Tool ، فقط Properties دارد ، که در زیر به شرح آن می پردازیم :

 

Stroke Color : برای تغییر رنگ خط رسم شده ، از این ابزار استفاده می شود . رنگهای موجود در این Pallet ،رنگهای تحت وب اند که به صورت RGB (حدود 216 رنگ) بوده ، و نسبت به رنگهای CMYK محدودیت دارند . Stroke Style :به کمک این گزینه می توان ضخامت خط رسم شده را مشخص کرد . اعدادی که می توان در این جعبه وارد کرد بین1/0 تا 10 است . برای تغییر این عدد می توانیم عدد مورد نظرمان را وارد کنیم یا از لغزنده کنار جعبه استفاده کنیم . Custom : در این گزینه تمام آیتم های Line قرار دارد . با زدن این کلید پنجره Stroke Style باز می شود ، که گزینه های آن به شرح زیر است :

Type : نوع خط مورد نظر را انتخاب می کنید .( که البته در این قسمت نیز متناسب با نوع خطی که انتخاب می کنید ، باز هم می توانید تنظیمات ظریفتری را بر روی کار خود انجام دهید ، که این مساله از توانمندیهای نرم افزار Flash است. )Sharp Corners : این گزینه برای پر کردن فضاهای خالی در زاویه های ایجاد شده در شکل خطوط است . (در واقع انتخاب این گزینه باعث می شود که گوشه های خط به هم بسته شوند.)

 

Oval Toolاین ابزار برای رسم دایره و بیضی استفاده می شود و به طور پیش فرض بیضی رسم می کند ، که با پایین نگه داشتن Shift می توانیم اقدام به رسم دایره کنیم . (توجه کنید که خط دور دایره با مشخصات همان خطی رسم می شود که در Line Tool مشخص شده است .) کلید گرم این ابزار (O) است . فضای بیرونی شکل رسم شده را Stroke تشکیل می دهد و فضای داخلی شکل Fill است ، که این قاعده برای تمامی اشکال بسته برقرار است . در Properties این ابزار ، دو ناحیه تعیین رنگ وجود دارد ، یکی برای Line Stroke و دیگری برای Fill Stroke و این تفاوتی است که Properties ابزار Oval با Line دارد .

 

Rectangle Tool این ابزار برای رسم چهارضلعی استفاده می شود و در صورتی که بخواهیم یک چهارضلعی با اضلاع هم اندازه رسم کنیم ، باید از کلید Shift کمک بگیریم . کلید گرم آن ، کلید (R) است . این ابزار فقط دارای Option بوده و Properties ندارد .

Round Rectangle Radius با کلیک بر روی این Option ، پنجره ای باز می شود که می توان با دادن عدد 0 تا 999 میزان گرد بودن گوشه های شکل را تنظیم کرد . (هر چقدر این عدد بزرگ تر باشد ، شکل به دایره شبیه تر می گردد. ) نکته : هنگامی که از این ابزار استفاده می کنیم ، می توانیم با کلیدهای جهت نمای بالا و پایین نیز میزان گرد بودن و یا نوک تیز بودن زاویه های چهار ضعلی مان را همراه با فشردن دکمه ماوس انجام دهیم . در این روش این عمل با دقت چشم انجام می گیرد نه انتخاب عدد. Arrow Toolبرای انتخاب اشیاء و نیز جابجایی آنها از این ابزار استفاده می شود . دقت داشته باشید که وقتی شکلی را به حالت انتخاب می بریم به صورت مشبک مشاهده می شود . کلید گرم این ابزار (V) است .نکته : برای اینکه تمام قسمتهای (Fill , Stroke) انتخاب شوند ، بایستی دابل کلیک کنیم . این ابزار چهار حالت دارد ، که این حالات دقیقاً بستگی به موقعیت قرار گرفتن بر روی شکل دارند : 1- در حالتی که به نشانگر ماوس شکل یک + فلش دار اضافه می شود ، برای جابجایی یک شکل استفاده می شود . 2- در حالتی که به نشانگر ماوس شکل یک مستطیل نقطه چین اضافه می شود ، امکان انتخاب کل شکل در اختیار کاربر است . 3- در حالتی که به نشانگر ماوس یک فلش به همراه یک زاویه 90 درجه اضافه و مشاهده می شود ، می توان مربع یا مستطیل را از یکی از گوشه های آن تغیر شکل داد . (کشیدگی یا فرورفتگی ایجاد کرد.)4- و حالت آخر وقتی است که به دنبال نشانگر ماوس یک فلش به همراه یک منحنی کوچک دیده می شود ، در این حالت می توان دایره یا بیضی را از یک گوشه تغییر شکل داد

Pencil Tool


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد آشنایی با محیط فلش
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد