حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد کار آموزی شرکت گاز

اختصاصی از حامی فایل تحقیق درمورد کار آموزی شرکت گاز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 77

 

به نام خالق هستی

به نام آنکس که برای همه جهان معلم است٫ به نام خدایی که دانه را غذای پرنده قرار داد ولی هیچگاه دانه را در دهانه پرنده قرار نداد. خدا را سپاس که توفیق علم آموزی به من عطا کرد و علم و دانش را راه بزرگی انسان و فرار از جهل و نادانی قرار داد و رسولانش را برای هدایت ما انسان ها آفرید. و در حقیقت باید دانست که علم و دانش همان قدرت است .از خداوند منان خواستارم که توفیق خدمت به کشور عزیزم ایران را به من عطا کند و در لحظه لحظه زندگیم فکر سربلندی وطنم باشم و یاد خدا را در دلم روشن نگه دارم. امام علی( ع) می فرماید : لا یدرک العلم به راحته الجسم .( علم با راحتی جسم درک نمیشود )و فرمودند هرکس به من کلمه ای را بیا موزد مرا بنده خود کرده است و طبق گفته امیرالمومنین در اینجا لازم است که مراتب تقدیر و تشکر خود را خالصانه از استادانی که به جز آموختن علم راه را برای ادامه زندگی من روشن کردند و نصیحت های آنها راه گشای من بود ابراز دارم٫ جناب آقای دکتر گل حسینی ٫ دکتر چنگلوایی ٫ دکتر علیرضا عظیمی٫ دکتر احمد آذری و مهندس برسلانی که براشان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت به کشورمان را برایشان آرزومندم.

مهندس حامد مطلق

تابستان 91

تقدیر و تشکر:

به خودم می بالم که در کشوری زندگی مکنم که صنعتگرانش با پشتکار و تلاش چرخه صنعت این کشور را می چرخانند تا دست بیگانه از این کشور کوتاه شود و تا راه برای خودکفایی کشورمان هموار شود بنده افتخار داشتم کارورزی خود را در منطقه یک عملیات انتقال گار در تقویت فشار گاز شهید مکوندی واقع در شهرستان آغاجاری بگذرانم. اینجانب در طول مدت کارورزی خود شاهد تلاشهای بی دریغ کارکنان این بخش بودم که با تمام تلاش خود چرخه صنعت این واحد را بدون دخالت غیر میچرخاندند جا دارد به تمام کارکنان آن بابت زحمات بی دریغشان و همکاریهای مخلصانه آنها با بنده کمال قدردانی را داشته باشم.مخصوصا از جناب آقای بوستان افروز بابت همکاری هایشان بعنوان رییس واحد و آقای مهندس طهماسبی بابت همکاری بی دریغشان بابت گردآوری این گزارش نامه کمال تشکر را کنم و اغرار کنم که تا آخر عمر مدیون زحمات و آموخته ها آنها و کارکنان ای واحد هستم لازم به ذکر است در این گزارش کار به علت مسایل امنیتی قادر به عکس برداری نبودم و از درج عکس و بیان بعضی از مسایل فنی خودداری کرده ام

مقدمه :


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد کار آموزی شرکت گاز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد