حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله در مورد کامپویتر

اختصاصی از حامی فایل مقاله در مورد کامپویتر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 142

 

ترجمه25 : دقت کنید که فرمتهای هفتگی و موضوعی بسیار شبیه هم هستند، اما کاملاً متفاوت سازماندهی می‌شوند. فرمت هفتگی برای کلاسهایی که طبق یک فرمت با قاعده و منظم ساختار بندی شده اند ، مناسب است و فرمت موضوعی برای کلاسهایی مناسب است که واحد‌هایی دارند که از لحاظ ترتیب عملیات پویا (dynamic) هستند.

برای بقیه این راهنما، فن فرمت موضوعی را استفاده خواهم کرد. اما کلیه عملیات‌ها برای فرمت‌های هفتگی و اجتماعی هم قابل استفاده است.

ـ Enrollment Period ( دوره ثبت نام ) ـ این گزینه تنظیم می‌کند که یک دانشجو زمانیکه نام نویسی می‌کند، چقدر فرصت دارد تا در کلاس ثبت‌نام کند، بعد از زمان مشخص شده در اینجا دانشجو از کلاس ثبت نام نخواهد شد.

- Number of weeks / topics ( تعداد هفته‌ها یا موضوعات) – این گزینه تعداد هفته‌ها یا تعداد موضوعاتی را که در صفحه کلاستان نشان داده شده است، نمایش می‌دهد ( پیش‌فرض ، 10 هفته یا 10 موضوع است).

ـ Group mode ( حالت گروه) : این گزینه به صورت پیش فرض برای گروه‌های دوره (course) تنظیم می‌شود. شما سه تنظیم برای انتخاب دارید، اگر از گروه‌ها استفاده می‌‌کنید:

ـ No group ( بدون گروه) – اگر این حالت تنظیم شده، کلاس یک گروه بزرگ است. هر کس می‌تواند دیگری را ببیند .

ـ separate groups ( گروه‌های مجزا) – اگر این حالت تنظیم شود، هر گروه مجزاست ، گروه‌ها نمی‌توانند یکدیگر را ببینند.

( نمی‌تواند موقعیت و تکالیف دیگر گروه‌ها را ببیند)

Visible groups ( گروه‌های قابل دیدن) – اگر این حالت تنظیم شود، دانشجویان به گروه‌هایی متعلق هستند، اما گروه‌ها می‌توانند یکدیگر ررا ببینند.

Force ( تنظیمی که مربوط به حالت گروه است) – اگر این حالت به صورت "NO" تنظیم شود، سپس گروه‌ها می‌‌توانند برای هر ماژول (modvle) اضافه شده ( هر تکلیف) اختصاص داده شوند. در این حالت ، تنظیم به صورت گروه کلاس یک تنظیم پیش‌فرض است، اما می‌تواند تغییر کند. اگر به صورت "yes" تنظیم شود، سپس تنظیم گروه نمیتواند در سطح تکالیف تغییر کند ـ تنظیم برای سطح کلاس همیشه امکان‌پذیر است.

Enrolment key ( کلید ثبت نام ) – این کلمه عبور کلاس است. اگر این فیلد را پر کنید، دانشجویان مجبور خواهند بود. اولین باری که به شبکه کلاس متصل می‌شوند، کلمه عبور را وارد کنند/ این کار برای این است که از ورود افرادی که در کلاس شما نیستند جلوگیری شود. کلید ثبت نام می‌تواند هر چیزی باشد – یک کلمه ، اعداد و ارقام ، یا ترکیبی از این دو . این رمز می‌تواند هر تعداد دفعات که شما دوست دارید عوض شود. برای تأکید دوباره ـ دانشجویان فقط لازم است برای اولین بار این کلید را استفاده کنند ـ بعد از ان مجبور نیستند. اگر افرادی از خارج از کلاس ، به کلاس بپیوندند و سپس شما رمز را عوض کنید، آنها مجبور نیستند کلید جدید را استفاده کنند، زیرا آنها قبلاً به کلاس پیوسته‌اند. اما شما می‌توانید آنها را از کلاس خارج کنید. به مجرد اینکه از کلاس بیرون انداخته شدند، برای پیوستن مجدد به کلاس مجبور هستند کلید جدید را بدانند.

Guest access این گزینه ورود افرادی را که دارای account نیستند، کنترل می‌کند. این گزینه به صورت پیش‌فرض«Do not allow guests in » تنظیم شده است، اما این گزینه می‌‌تواند طوری تغییر کند که به میهمانانی که کلید مثبت نام کلاس (کلمه عبور) را دارند یا حتی میهمانانی که کلید ثبت نام ندارند، اجازه ورود بدهد. دقت کنید که میهمانان نمی‌‌توانند چیزی را در یک دوره تغییر دهند – آنها فقط می‌توانند آنچه را که انجام شده بخوانند یا ببینند.

Hidden section ـ این تنظیم چگونگی ظاهر شدن ( یا نشدن) قسمتهای پنهان کلاستان را


دانلود با لینک مستقیم


مقاله در مورد کامپویتر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد