حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپوینت درباره سرویس دهنده وب

اختصاصی از حامی فایل پاورپوینت درباره سرویس دهنده وب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره سرویس دهنده وب


پاورپوینت درباره سرویس دهنده وب

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلایدها ۱۹ اسلاید

 

 

 

بخشی از اسلایدها:

سرویس IIS که مخفف Internet Information Services می باشد و یک سرور برای کنترل کردن محتویات و دسترسی به سایت های وب یا  ftp شما بر روی هارد ایجاد می کند
برای مثال هنگامی که شما می خواهید سایتتان را منتشر کنید قبل از  upload کردن آن می خواهید آن را آزمایش کنید و اگر با  asp طراحی می کنید قبل از نصب Visual Studio.Net بهتر است این سرویس را نصب کنید و گرنه مشکلاتی را برای شما به همراه خواهد داشت .

اغلب سازمان های دولتی و خصوصی در کشور، دارای وب سایت اختصاصی  خود در اینترنت می باشند . سازمان ها و موسسات برای ارائه وب سایت ، یا خود امکانات مربوطه را فراهم نموده و با نصب تجهیزات سخت افزاری و تهیه پهنای باند لازم،  اقدام به عرضه سایت خود در اینترنت نموده و یا از امکانات مربوط به شرکت های ارائه دهنده خدمات میزبانی استفاده می نمایند . وجه اشتراک دو سناریوی فوق و یا سایر سناریوهای دیگر، استفاده از یک سرویس دهنده وب است.
 بدون تردید سرویس دهنده وب یکی از مهمترین نرم افزارهای موجود در دنیای اینترنت محسوب می گردد کاربرانی که به سایت یک سازمان و یا موسسه متصل  و درخواست اطلاعاتی را  می نمایند ، خواسته  آنان در نهایت در اختیار سرویس دهنده وب  گذاشته می شود . سرویس دهنده وب، اولین نقطه ورود اطلاعات  و آخرین نقطه خروج اطلاعات از یک سایت  است . بدیهی است نصب و پیکربندی مناسب چنین نرم افزار مهمی ، بسیار حائز اهمیت بوده  و تدابیرامنیتی خاصی را طلب می نماید .در ادامه  به بررسی  نحوه پیکربندی سرویس دهنده وب IIS  در شبکه های مبتنی بر ویندوز با تمرکز بر مسائل امنیتی ، خواهیم پرداخت.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره سرویس دهنده وب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد