حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله کارآفرین موفق

اختصاصی از حامی فایل مقاله کارآفرین موفق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله کارآفرین موفق


مقاله کارآفرین موفق

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 13

بیوگرافی مؤسس شرکت شگفت رایانه

 به عنوان کارآفرین موفق

محمد علی فریدونی متولد سال 1354 صادره از نورآباد و میزان تحصیلات دیپلم علوم انسانی هستم ولی چون علاقه‌ی زیادی به کامپیوتر داشتم توانستم بعد از گرفتن  دیپلم علوم انسانی  ، دیپلم کامپیوتر را بگیرم تا بتوانم در جایی مشغول به کار شوم . من بعد از گرفتن دیپلم کامپیوتر با کمک پدرم که بازنشسته‌ی مهندسی هستند و پسر عمویم جایی را اجاره کنیم و در آن مشغول به کار شویم. من از ایجاد این شرکت برای زندگی خانواده و جامعه  و افراد جوان که به کار نیازمند بودند از ثروت پدرم تا حدودی استفاده کردم تا توانستم این شرکت را ایجاد کنم. من تا آنجائی که امکان دارد سعی می‌کنم از توانایی خودم استفاده کنم و در مواقع ضروری از پدر و دوستان کمک می‌گیرم، و یکی از خصلتهای من این است که همیشه از آدم‌های پول‌دار و آدم‌هایی که در کارشان نظم و برنامه ریزی دارند سرمشق بگیرم . و یکی از کسانی که سرمشق من در کارهایم بود پدرم هستند.

من سعی می‌کنم در برابر مشکلات ناامید نشوم و در برابر مشکلات صبر و استقامت داشته باشم و از پدر و دوستان و خانواده‌ام کمک می‌گیرم و هیچ وقت صبر و استقامت خود را در برابر شکست از دست نمی‌دهم .

از نظر من یک کارآفرین موفق کسی است که در کارهای خود اول از همه به خدا توکل داشته باشد و بعد در کارهای خود برنامه‌ریزی داشته باشد و طبق  آنچه برنامه ریزی کرده است پیش رود و در کارهای خود نظم را رعایت کند و از کمک دیگران که در این کار تجربه دارند استفاده کند تا بتواند کارآفرین موفقی شود.

من فردی با ایمان هستم و برای انجام هر کاری اول خدا و بعد چیزهای دیگر را در نظر می‌گیرم و تا حدودی در کارهایم صرفه‌جوئی می‌کنم تا آنجا که کار برای خانواده و کارکنان شرکت مشکل ایجاد نکند و همیشه دوست دارم ساده زندگی کنم و ساده زیستن را به دیگران بیاموزم و دوست  دارم اگر برای یکی از کارکنان شرکت مشکلی پیش بیاید تا آنجائی که می‌توانم مشکل آنها را رفع کنم اگر مشکل آنها مالی باشد وجهی را به آنان قرض می‌دهم.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله کارآفرین موفق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد