حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق پروژه جراحی الکترونیکی تحت وب

اختصاصی از حامی فایل دانلود تحقیق پروژه جراحی الکترونیکی تحت وب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق پروژه جراحی الکترونیکی تحت وب


دانلود تحقیق پروژه جراحی الکترونیکی تحت وب

دسته بندی : کامپیوتر _ فناوری اطلاعات ،

فرمت فایل:  ورد ( قابلیت ویرایش و آماده چاپ

 


 قسمتی از محتوای متن ...

تعداد صفحات : 42 صفحه

توضیحات عمومی پروژه: این پروژه در مورد طراحی یک سیستم حراجی الکترونیکی تحت وب است که با برنامه ASP.
NET نوشته شده است و به وسیله این برنامه افراد می توانند اجناس مورد علاقه خود را انتخاب و در حراجی شرکت کنند.
این برنامه شامل 4 قسمت می باشد که به طور مختصر هر کدام را توضیح می دهیم:در قسمت اول ثبت نام مشتری است که افراد وارد آن شده و ثبت نام می کنند و به عنوان عضوی از سایت محصوب می شوند.
در قسمت دوم ثبت نام اجناس مربوط به مدیر سایت (کسی که اجناس را به حراج می گذارد) است که در آن نام کالا و قیمت و مهلت به حراج گذاشتن اجناس را وارد می کند.
در قسمت سوم مربوط به جستجوی اجناس می باشد که افراد می توانند اجناسی را که می خواهند را در حراجی وجود دارد یا خیر.
در قسمت چهارم در خواست جنس که هر شخص می تواند اجناس خود را انتخاب کند و قیمت پیشنهادی خود را بدهد و بعد از به اتمام رسیدن حراجی برنده شده است یا خیر.
فهرست مطالب: مقدمه امروزه با توسعه تکلوژی و فنون در بسیاری از امور زندگی استفاده از رایانه در این امور امری لازم و بدیعی می نماید.
در همه ادارات و موسسات رایانه یک وسیله ای می باشد که با توجه به سرعت و دقت دیگری موجودی لوکس و تزئینی نیست و یک وسیله کاربردی و در بسیاری از امور یک وسیله واجب می باشد و در گوشه و گوشه زندگی امروزی نقش ایفاء می کند.
در موسسات فرهنگی واقتصادی و تجاری و خدماتی کامپیوتر را نقش آفرین می بینیم و به همین منظور من بر آن شدم برنامه ای بنویسم و یک سایت را طراحی کنم که در بازار روز امروزه مورده استفاده قرار گرفته و با توجه به نیاز روز افزون امروز جامعه مفید خواهد بود و امیدوارم مورد توجه استاد گرامی قرار گیرد.
فصل اول تجارت الکترونیکی کسب و کار الکترونیک ; یک الزام جهانی مقدمه کسب و کار الکترونیک به عنوان یکی از مجموعه های فناوری و اطلاعات در دهه گذشته رشد بالای را تجربه کرده است.
به طوری که رویداد سیاست اکثر موسسات تجاری در پذیرش و به کار گیری کسب و کارالکترونیک در جهت ورود به بازارهای جهانی و جذب مشتریان جدید موثر و کارا الکترونیک در فعالیت های تجاری نیازمند توجه به یک سری عوامل درونزا و برونزای تاثیر گذار بر آن است.
به طوری که توجه بنگاهای تجاری به این عوامل و برنامه ریزی در جهت استفاده مطلوب از فناوری کسب و کار الکترونیک ضمن آنکه موفقیت بهر برداری از آن را تضمین خواهدکرد،

  متن بالا فقط تکه هایی از محتوی متن مقاله میباشد که به صورت نمونه در این صفحه درج شدهاست.شما بعد از پرداخت آنلاین ،فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود مقاله :  توجه فرمایید.

  • در این مطلب،محتوی متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در ورد وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی مقاله یا تحقیق مورد نظر خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد.
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل متن میباشد ودر فایل اصلی این ورد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد.
  • در صورتی که محتوی متن ورد داری جدول و یا عکس باشند در متون ورد قرار نخواهند گرفت.
  • هدف اصلی فروشگاه ، کمک به سیستم آموزشی میباشد.
    • توجه فرمایید که قیمت تحقیق و مقاله های این فروشگاه کمتر از 5000 تومان میباشد (به علت  اینکه بانک ها کمتر از 5تومان را انتقال نمیدهند) باید از کارت هایی استفاده نمایید که بتوان کمتر از مبلغ ذکر شده را پرداخت نمود.. در صورتی که نتوانستید پرداخت نمایید با پشتیبانی در تماس باشید،تا شمارا راهنمایی نمایند...

دانلود فایل   پرداخت آنلاین 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق پروژه جراحی الکترونیکی تحت وب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد