حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود کارآموزی شرکت لبنیات پاستوریزه

اختصاصی از حامی فایل دانلود کارآموزی شرکت لبنیات پاستوریزه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کارآموزی شرکت لبنیات پاستوریزه


دانلود کارآموزی شرکت لبنیات پاستوریزه

توضیحات بیشتر و دانلود فایل *پایین مطلب *, فرمت فایل: Word  قابل ویرایش و آماده پرینت.

تعداد صفحه :91

قابل اطمینان ازجامع و کامل بودن پروژه کارآفرینی

 

 

فصل اول :

 

آشنایی با مکان کارآموزی

 

شرکت لبنیات پاستوریزه
 
تولیدات :
انواع شیر ( استریلیزه - پاستوریزه ) -انواع ماست در بسته بندی مختلف - انواع خامه -انواع کشک - انواع دوغ - انواع پنیر .
تعداد افراد شاغل:
در این شرکت 230 نفر در حال حاضر مشغول بکار می باشند
استاندارد ها -گواهینامه ها :
الف) استاندارد مدیریت کیفیت
ISO9001-2000 از موسسه لویدز انگلستان
ب) استاندارد ایمنی و بهداشت مواد غذایی
HACCPاز موسسه لویدز انگلستان
ج) استانداردهای کیفیت محصول جهت کلیه محصولات
ISIRIاز موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
د) پروانه واحد تحقیق و توسعه
R&Dاز وزارت صنایع ایران .


صادرات این شرکت:
به کشورهای عراق-کانادا-امارت می باشد .

فصل دوم :

 

 

بخشهای مرتبط با رشته علمی کارآموز

 

بازاریابی

 

در متون مدیریتی، بازاریابی صنعتی به عنوان آن دسته از عملکردها و فعالیتهای تجاری و بازرگانی تعریف شده است، که فرایندهای مبادله را بین تولید کنندگان و مشتریان سازمانی تسهیل می‌کند. ماهیت بازاریابی صنعتی را می‌توان، خلق ارزش برای مشتریان به وسیله ارائه کالاها و خدماتی دانست که نیازهای سازمانی و اهداف آنها را تحقق می‌بخشد.

 

این نوع بازاریابی در مقایسه با بازاریابی مصرفی تفاوتهایی دارد که اینگونه می‌توان بدان اشاره کرد. اول اینکه گرچه در بازاریابی صنعتی همانند بازاریابی کالاهای مصرفی، نیاز به شناخت بازارهای هدف و تشخیص نیاز این بازارها و طراحی محصولات و خدمات مناسب برای تامین خواسته‌های بازار وجود دارد، ولی باید توجه کرد که در مقایسه با بازاریابی مصرفی، بازاریابی صنعتی در حوزه مدیریت عالی قرار دارد.

 

در بازاریابی صنعتی نقش خصوصیات و ویژگیهای محصول خیلی مهم و حیاتی است و عرضه کنندگانی که خصوصیات مورد نظر مشتریان را تامین نکنند مورد انتخاب قرار نخواهند گرفت. در مقایسه با بازاریابی مصرفی، قیمت در بازاریابی صنعتی نقش جداگانه‌ای دارد. در بعضی موارد مشتریان صنعتی حاضرند قیمت بیشتری دهند ولی در عوض از تحویل به موقع و کیفیت محصولات خدمات اطمینان حاصل کنند و حتی در موارد دیگری مثل مناقصه‌های خرید نقش قیمت پراهمیت‌تر می‌شود. در بازاریابی صنعتی، بازاریاب باید به این نکته واقف باشد که تقاضای کالاهای صنعتی از تقاضای مصرف کننده نهایی ناشی می‌شود، یعنی تقاضا برای یک محصول بستگی به نحوه استفاده از آن در ارتباط با محصولات دیگر دارد. گاهی بازاریاب صنعتی سعی می‌کند با تبلیغات، تقاضای مشتری نهایی را تحریک کند تا تقاضا برای کالاهای صنعتی خودرا افزایش دهد.

فصل سوم :

نتیجه گیری و پیشنهادات

در پایان باید بیان کنم که این دوره کار آموزی برای این جانب تا حدود زیادی مفید بود و با اصول کلی مدیریت در شرکتها آشنا شدم  . در کل یک آموزش عملی خوب در پایان دورة کاردانی ام بود .

 

  پروژه کارآموزی شرکت لبنیات پاستوریزه ,فرمت فایل word شامل 91 صفحه. مناسب جهت انجام تحقیقات، پروژه های کارآفرینی و طرح های توجیهی ( مناسب برای تسهیلات اعتباری), پایان نامه های دانشجویی و مقالات درسی

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کارآموزی شرکت لبنیات پاستوریزه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد