حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق کامل در مورد «کارخانه صنعتی مینو»

اختصاصی از حامی فایل تحقیق کامل در مورد «کارخانه صنعتی مینو» دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق کامل در مورد «کارخانه صنعتی مینو»


تحقیق کامل در مورد «کارخانه صنعتی مینو»

تحقیق کامل در مورد «کارخانه صنعتی مینو»

فرمت فایل: ورد

تعداد صفحه: 34

 

 

 

 

 

 

تاریخچه کارخانه

 «کارخانه صنعتی مینو» ی خرمدره  در 85 کیلومتری شهرستان زنجان در زمینی به مساحت  54 هکتار در سال 1352 شمسی به دست آقای خسرو شاهی که  زمینها را با  قیمت مناسبی خریداری کرده بود، تاسیس شده است.  در سال 1352 شمسی تقریباً "نیمی از ساختمانهای آن احداث و قسمت زیادی از دستگاه ها از کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، ایتالیا و چند کشور دیگر خریداری شد و به کشور وارد گردید و توسط مهندسان همان کشورها پیلوت کارگاه ها طراحی ،و دستگاه ها نصب شدند.

پس از نصب و راه اندازی دستگاه ها در سال 1352 شمسی تمامی مهندسان و کارکنان خارجی از مسیر هدایت کارخانه خارج شدند و آقای خسروشاهی برای اداره کارخانه ار کارگران بومی و متخصصان داخلی استفاده کردتا اینکه کل کارخانه ای که اینک وجود دارد در سال 1354 شمسی به بهره برداری رسید که در آن زمان یکی از بزرگترین و معروفترین کارخانه های تولید مواد غذایی نه تنها در ایران بلکه در خاورمیانه بود . تمامی محصولات به علت کیفیت بالا و مدیریت ممتاز صادر می شدند تا اینکه با وقوع  انقلاب شکوهمند اسلامی اداره این کارخانه به دولت سپرده شد و تا کنون نیز ، زیر نظر مدیران دولتی اداره میشود.

«کارخانه صنعتی مینو» دارای محصولات متنوعی از قبیل: بیسکویت، ویفر، پفک نمکی، کیک، تافی آبنات می باشد که متاسفانه به علت ضعف در مدیریت و وجدان کاری اکنون بعضی از قسمتها در حال تعطیل شدن و یا تعطیل می باشند ، مدیرانی که بخاطر خود از سرمایه عظیم انسانی و ماشینی این کارخانه چشم پوشی کرده اند. با این حال این کارخانه با تولید روزانه 180 تن  مواد  غذایی و 150 تن آرد مورد  نیاز  خود  و منطقه مشغول به کار  می باشد.قابل ذکر است که این کارخانه دارای گواهینامه ISO 9000 نیز  میباشد.

علاوه بر واحدهای تولیدی این کارخانه،  واحدهای دیگری نیز  مشغول به کار میباشند که بی ارتباط به کار تولید نمی باشند از قبیل واحد به اصطلاح مهندسی پروژه برق برنامه ریزی کنترل مرغوبیت و امور فنی و آموزشی.  «کارخانه صنعتی مینو» به طور  تقریبی 11 هکتار می باشد که  با 1719 نفر پرسنل در دو شیفت 12 ساعته بصورت رسمی و قرار دادی مشغول به کار می باشند. واحد خانه های سازمانی که در ضلع جنوب غربی کارخانه برای کارکنان غیر بومی احداث شده است ،  همچنین این کارخانه دارای یک بیمارستان 114 تخت خوابی در ضلع جنوب غربی کارخانه نیز  می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق کامل در مورد «کارخانه صنعتی مینو»
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد