حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کامل درباره فروش محصولات از طریق اینترنت

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقاله کامل درباره فروش محصولات از طریق اینترنت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 12

 

مقدمه:

فروش محصولات از طریق اینترنت

-امروزه همه سعی بر آن دارند که وقت کمتری را برای امور خرید و کارهای روزمره گذارند. لذا ما می توانیم با فروش محصولات (لوازم خانگی) از طریق اینترنت صرف کردن وقت را به حداقل برسانیم و قسمتی از بازار را از آن خود کنیم.

-ما می توانیم با تشکیل یک سایت اینترنتی در خصوص فروش محصولات به طوری که همه انتظارات مشتری در رابطه با مشخصات لوازم را دارا باشد.

این طرح هم در وقت صرفه جویی می کند و هم اینکه مشتری با تسلط بیشتری به دنبال تقاضای مورد نظر خود می گردد که از قبیل: مشخصات فیزیکی‏ رنگ‏ مدل، ... می باشد.

-به عنوان مثال: یک یخچال فریزر را می توان با نشان دادن عکسهای مختلف در جهات مختلف و همچنین یک کلیپ تصویربرداری شده از این یخچال و در قسمتی دیگر کل مشخصات یخچال مورد نظر درج گردیده است را معرفی نمود.

و در قسمت دیگر سایت مشخصات خریدار درج می گردد که از قبیل:

مشخصات فردی – تلفن – E-mail – آدرس منزل – شماره فیش واریزی بانک

-اگر این شرکت فقط مختص به شهر تهران باشد می بایست دو یا سه انبار در نقاط مختلف شهر تهیه گردد تا هرکدام از انبارها مربوط به یک ناحیه مشخص شده باشد. و این به این معنا نیست که هرکدام مجزا کار کنند بلکه در صورت نبود محصول درخواست شده در انبار شماره 1 از انبار شماره 2 استفاده کرد و اقدام به ارسال محصول موردنظر مشتری انجام شود.

-و اگر این شرکت بخواهد در سطح گستره تری اقدام کند. می تواند نمایندگی‌هایی هم در مراکز استانها احداث کند که آنها هم انبار مربوط به خودشان را داشته باشند.

ترجیح های طرح:

هزینه های دربرگیرنده طرح برای یک شهر مثل تهران شامل موارد ذیل می گردد. اولین چیزی که نیاز می باشد به دو مکان بصورت انبار که هرکدام بخشی از منطقه شهر را دربرگیرد و همچنین به ازای آن دو انباردار ساده.

به دلیل اینکه این طرح غیرمستقیم با مشتری رابطه دارد می توان یکی از انبارها را یک دفتر کار کوچکی در کنارش تهیه کرد با یک سیستم رایانه و یک کاربر کامپیوتر.

جهت حمل و نقل به دو خودروی باری که می تواند از نوع وانت باشد نیاز است که هرکدام برای یک انبار و همچنین به ازای هرکدام یک راننده نیز نیاز می باشد.

هزینه های طرح به شکل زیر می باشد.

هزینه های اولیه طرح:

شرح

تعداد

مبلغ به ریال

خودرو وانت

2

000/000/160

سیستم رایانه

1

000/000/5

لوازم موردنیاز دفتر و انبار (میز، فایل، یخچال، ...)

1

000/000/7

جمع کل

000/000/172


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کامل درباره فروش محصولات از طریق اینترنت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد