حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مشارکت در ساخت بنا به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد

اختصاصی از حامی فایل فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مشارکت در ساخت بنا به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مشارکت در ساخت بنا به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مشارکت در ساخت بنا به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مشارکت در ساخت بنا به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

قرارداد

(مشارکت در ساخت بنا)

 

 

ماده1- نظر به اینکه، آقای .................. فرزند .................. به شناسنامه شماره .............. صادره از .................. ساکن ..................(که از این پس طرف اول قرارداد نامیده خواهد شد). مالک پلاک فرعی .................. از اصلی .................. اراضی .................. بخش ..................واقع در .................. است و قصد احداث بنا در پلاک مذکور را دارد و نظر به اینکه آقای .................. فرزند .................. به شناسنامه شماره .................. صادره از .................. ساکن ..................(که از این پس طرف دوم قرارداد نامیده خواهد شد) امکاناتی مالی لازم را جهت احداث بنا در ملک موصوفه دارد، به منظور احداث بنا در پلاک مذکور و شرکت در عرصه و اعیان پلاک مزبور این قرارداد بین طرفین منعقد شد.

ماده2- ارزش عرصه در تاریخ عقد قرارداد معادل .................. ریال(..............................تومان) برآورد شده و مورد قبول طرفین است.

ماده3- مقرر شد طرف دوم بنایی با مشخصات و طبق نقشه ای که پیوست این قرارداد و جزء لاینفک آن است و به امضای طرفین رسیده، در پلاک موضوف احداث کند.

تبصره1- طرف دوم مکلف است بنا را دقیقا بر مبنای پروانه شهرداری و نقشه های مصوب احداث نماید.

تبصره2- طرف دوم مکلف است کلیه ضوابط و قوانین مربوط به عملیات ساختمانی و اصول ایمنی را رعایت کند و طرف اول در این خصوص مسئولیتی ندارد.

ماده4- طرف دوم مکلف است فتوکپی کلیه اسناد هزینه را اعم از اسناد خرید اجناس یا دستمزدها امضا کرده در پایان هر هفته در اختیار طرف اول قراردهد. همچنین مکلف است صورتحسابی در دو نسخه ترتیب دهد و در پایان هر هفته نسخه ثانی صورتحساب را امضا کرده در اختیار طرف اول بگذارد. مدارک و صورتحسابهای مذکور ملاک محاسبات و روابط مالی طرفین خواهد بود.

ماده5- پس از آنکه هزینه های انجام شده از جانب طرف دوم طبق مدارک ماده4 به ارزش عرصه(طبق ماده2) بالغ شده مابقی هزینه ساختمان تا اتمام بنا بالمناصفه پرداخت خواهد شد. به این منظور طرفین حساب جاری مشترکی در بانک .................. افتتاح کرده اند که برداشت از آن با دو امضا انجام می شود. طرفین مکلفند کلیه وجوهی را که برای مصرف در ساختمان لازم است به این حساب واریز کنند و کلیه پرداختها را نیز از این حساب انجام دهند.

ماده6- طرف دوم مکلف است بنا را مبنای برنامه زمانبندی شده ای که به عنوان ضمیمه شماره2 این قرارداد به امضای طرفین رسیده احداث کند.

ماده7- پس از اتمام بنا، طرف اول مکلف .................................. 

برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مشارکت در ساخت بنا به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد