حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد صلح حقوق مغازه به صورت کلیدی به صورت ورد 1 صفحه به صورت ورد

اختصاصی از حامی فایل فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد صلح حقوق مغازه به صورت کلیدی به صورت ورد 1 صفحه به صورت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد صلح حقوق مغازه به صورت کلیدی به صورت ورد 1 صفحه به صورت ورد


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد صلح حقوق مغازه به صورت کلیدی  به صورت ورد 1 صفحه به صورت ورد

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد صلح حقوق مغازه به صورت کلیدی  به صورت ورد 1 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

 

قرارداد

(صلح حقوق مغازه به صورت کلیدی)

 

 

مصالح: خانم/آقای ................ فرزند آقای................ دارای شناسنامه شماره ................ صادره از ................ متولد ................ ساکن: ................................................................................................................................

متصالح: خانم/آقای ................ فرزند آقای................ دارای شناسنامه شماره ................ صادره از ................ متولد ................ ساکن: ................................................................................................................................

مورد مصالحه:

کلیه حقوق واقعی، عینی و فرضی و تصوری و احتمالی مصالح ناشی از حق کسب و پیشه و تجارت و سرقفلی و صنفی در شش  دانگ یک بابت مغازه شماره ................ جز پلاک ................ اصلی واقع در تهران بخش ................ ثبتی و در خیابان نبش کوچه ................ و استیجاری مصالح طبق سند اجاره شماره ................ مورخ ................ تنظیمی دفترخانه شماره ................ تهران به انضمام کلیه حقوق مزبور مصالح نسبت به یک رشته تلفن شماره ................ منصوبه در آن انتقالی به مصالح طبق سند شماره ................ مورخ ................ دفتر خانه ................ تهران اعم از حق الامتیاز و حق الاشتراک و ودایع احتمالی مربوطه به نحوی که پس از امضای این صلح نامه قطعیه دیگر هیچگونه حقی از حقوق مزبور برای مصالح در مورد صلح بالا باقی نمانده و تمامی آن حقوق در مورد مصالحه متعلقه به متصالح است که به قرار متصالح مورد مصالحه را متصرف گردیده است.

قیمت:

مبلغ ................ ریال که تماما طی چک تضمینی بانکی شماره ................ عهده بانک ................ شعبه ................ نقدا و فی المجلس به مصالح تادیه و تسلیم شده است باقراره.

کلیه شرایط صحت صلح قطعی به اظهار اجرا شده و به سائقه احتیاط کافه خیارات خصوصا خیار غبن هر چند فاحش از طرفین اسقاط گردیده و مصالح اقرار نمود که از افراد ممنوع المعامله نمی باشد.

تذکاریه:

کلیه مالیاتها عوارض و حق بیمه و هزینه های محضر و غیره و تحصیل رضایت موجر، اخذ پاسخ استعلامیه های محضر منحصرا.............

برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد صلح حقوق مغازه به صورت کلیدی به صورت ورد 1 صفحه به صورت ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد