حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد خرید به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد

اختصاصی از حامی فایل فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد خرید به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد خرید به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد خرید به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد خرید به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

 

تاریخ : ..........

شماره : ..........

 

قرارداد خرید

 

این قرارداد بین کارخانه ................ از واحدهای تابعه سهامی عام ............ و ........  به شماره ثبت ................ کد اقتصادی ................ به نمایندگی مهندس ................ ( مدیریت کارخانه ) به آدرس ساری ـ بلوار ................ که منبعد در این قرارداد خریدار نامیده می شود از یک طرف و بازرگانی سینا به نمایندگی آقای ................ فرزند .............. به شماره شناسنامه ............... صادره ..........  دارای کد اقتصادی ................ آدرس ـ بابل , خ  ................ روبروی ................  تلفن ..............
فاکس ......... که منبعد در این قرارداد فروشنده نامیده می شود از طرف دیگر به شرح زیر منعقد می گردد :

ماده 1) موضوع قرارداد

عبارت است از خرید تعداد 115000 تخته کیسه پروپیلن مخصوص حمل ............ به وزن هر عدد کیسه بدون مقوا حداقل 50 گرم نمونه تحویلی با نصب مقوا به ضخامت 5/2 میلی متر و به عرض 70 میلی متر و طول 200 میلی متر طبق نمونه چاپ آرم و کلیشه کارخانه ................ و ابعاد کیسه به طول 65 سانتی متر به عرض 50 سانتی متر ( دوخت تا دوخت ) و رنگ بژ می باشد .

ماده 2) مبلغ قرارداد

از تاریخ انعقاد قرارداد به مدت 30 روز تعیین می گردد .

ماده 3) مبلغ قرارداد

مبلغ موضوع قرارداد به ازای هر عدد کیسه ساده به رنگ بژ به قیمت 540 ریال جمعاً معادل 62100000 ریال تعیین می گردد . ماده 4) محل نحوه تحویل

1-4- محل تحویل کارخانه ............... و هزینه حمل به عهده فروشنده خواهد بود .

2-4- اولین محموله حداکثر 7 روز بعد از انعقاد قرارداد و به تعداد حداقل 60000 عدد باشد .

ماده 5) نحوه پرداخت

مبلغ قرارداد پس از تحویل کیسه ها , با تأیید دستگاه نظارت و پس از کسر کسورات محاسبه و به فروشنده پرداخت خواهد گردید .

ماده 6 ) ناظرین قرارداد

از طرف خریدار آقایان ............ و مهندس ................. به عنوان دستگاه نظارت تعیین و فروشنده مکلف است موضوع قرارداد را با نظارت و اطلاع دستگاه نظارت تحویل نماید .

ماده 7 ) خسارات تأخیر

در صورت بروز تأخیر در تحویل موضوع قرارداد به ازاء هر روز دیرکرد معادل 01/0 ( یک درصد ) از مبلغ قرارداد به عنوان جبران خسارت کسر و در صورت بروز تأخیر بیش از 25 روز خریدار می تواند قرارداد را یک طرفه فسخ و نسبت به برآورد خسارات وارده و برداشت از مطالبات فروشنده اقدام نماید .

ماده 8 ) تضمین قرارداد

از تاریخ تحویل موقت موضوع قرارداد به مدت دو ماه تعیین می گردد , چنانچه در طول دوره مورد نظر عیوب و نواقصی مشاهده شود که ناشی از استهلاک طبیعی و یا بهره برداری مغایر با دستورالعمل های متعهد ( فروشنده ) نباشد فروشنده ملزم به رفع عیوب با هزینه شخصی خواهد بود .

ماده 9) تضمین حسن انجام کار

از طرف فروشنده چک شماره ............ عهده ................ به مبلغ 62100000 ریال به عنوان سپرده تضمین حسن انجام کار به خریدار تسلیم می نماید که پس از تحویل قطعی موضوع قرارداد و تأیید دستگاه نظارت مسترد خواهد شد .

تبصره 1 : فروشنده موظف می باشد کیسه های تحویلی را مطابق با شرایط فنی موجود کارخانه تهیه نماید .

تبصره 2 : چنانچه در لابلای محموله های ارسالی از طرف فروشنده کیسه های معیوب وجود داشته باشد فروشنده ملزم به تعویض آنها با هزینه خود می باشد در غیر این صورت معادل قیمت آنها از چک تضمین و سایر مطالبات کسر خواهد شد .

تبصره 3 : در صورتی که کیسه های مزبور دارای ضایعات باشد بهای ضایعات پرداخت نخواهد شد و یا از مطالبات بعدی فروشنده کسر خواهد شد ...................

برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد خرید به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد