حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله کالیبراسیون صنایع مخابراتی راه دور ایران

اختصاصی از حامی فایل مقاله کالیبراسیون صنایع مخابراتی راه دور ایران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله کالیبراسیون صنایع مخابراتی راه دور ایران


مقاله کالیبراسیون صنایع مخابراتی راه دور ایران

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحات 113َ

مقدمه

گزارش کار آموزی زیر نتیحه فعالیت 4 هفته ای است که در قسمت کالیبراسیون صنایع مخابراتی راه دور ایران توسط اینجانب انجام شد.به طور کلی بخش کالیبراسیون صنایع مخابراتی به 6  قسمت اصلی تشکیل میشود که عبارتند از:

1- فرکانس بالا 2-  ولتاژ جریان AC 3-  ولتاژ جریان DC  4- بخش PCM پالس کد مدولیشن 5-  بخش اسیلوسکوپ و اسکترم 6 – و بخش تعمیرات نرم افزار کامپیوتر . آشنایی با این قسمتها در هفته اول کار آموزی انجام شد.

هفته دوم آشنایی با دستگاه اسیلوسکوپ و طرز کار، تعمیر ، عیب یابی و کالیبره کردن آن انجام گرفت.

در هفته سوم با دستگاه Fungtion Generator FG-350 و دستگاه استاندارد فرکانس ربیدیم آشنا شدیم که دستگاه فرکانس ربیدیم مورد استفاده زیادی در کالیبره کردن و مراحل ساخت و تست  دستگاهای اندازه گیری دارد . در مورد طرز کار و  قطعات به کار رفته در دستگاه به طور مفصل در گزارش توضیح داده شده است .

و نهایتاً در هفته چهارم کارآموزی ،کار در قسمت تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر انجام شدو با توجه به رشته تحصیلی بنده که سخت افزار کامپیوتر میباشد شاید بتوان گفت عمده فعالیت من در بخش تعمیرات سخت افزاری این قسمت بوده است. از آن جمله میتوان آشنایی با قطعات سخت افزار کامپیوتر ، نحوه اسمبل کردن یک سیستم ، تست و راه اندازی آن و همچنین عیب یابی سخت افزاری را نام برد که در انتهای گزارش به طور کامل به آن اشاره شده است .

در روز نخست کارآموزی بعد از آشنایی با سرپرست این قسمت جناب مهندس سلیمی و توضیحات ایشان پیرامون این بخش و هر کدام از این قسمتها و شناساندن ابزار و وسایل مورد نیاز این کار فعالیت من نیز آغاز شد.

 با  توضیحات ایشان مشخص شد که عمل کالیبراسیون و شیوه اجرای آن چیست و به چه منظور صورت میگیرد، چه زمانی لازم است تا کالیبراسیون دستگاها انجام پذیرد ،مکان انجام کالیبراسیون نیز باید مورد توجه باشد ، ابزار و وسایل بکار گرفته شده در این زمینه نیز دارای اهمیت میباشد ، همچنین دررابطه با  مهمترین اهداف تأسیس آزمایشگاه کالیبراسیون ،  سرپرستی قسمت کالیبراسیون و نمونه وظایفی که بر عهده ایشان میباشد بحث وگفتگو شد.توضیحاتی نیز در مورد نوع استاندارد های مورد استفاده در این کار داده شد .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله کالیبراسیون صنایع مخابراتی راه دور ایران
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد