حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله مروری آنالیز الگوهای مرتبط با تلرانس خطا و مصرف انرژی در شبکه های حسگر بیسیم

اختصاصی از حامی فایل مقاله مروری آنالیز الگوهای مرتبط با تلرانس خطا و مصرف انرژی در شبکه های حسگر بیسیم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
مقاله مروری آنالیز الگوهای مرتبط با تلرانس خطا و مصرف انرژی در شبکه های حسگر بیسیم

این مقاله یک مقاله مروری از 2 مقاله زیر می باشد که به صورت کاملا حرفه ای و با استانداردهای مقالات داخلی نوشته شده است ./

 

1- A Survey on Power Management Techniques in Wireless Sensor Network  /

2- Fault Tolerance and Energy Consumption Scheme of
a Wireless Sensor Network /

 

تعداد صفحات : 10/  

فرمت فایل مقاله : Word /

 

این مقالات را به زبان انگلیسی می توانید رایگان از اینجا دریافت کنید /

 

چکیده

      

یکی از مهمترین و پرکاربردترین شبکه ها، شبکه های حسگر بی سیم است. قابلیت اطمینان یک سیستم احتمال این است که سیستم در یک بازه زمانی ، سرویسی را کاملاً به درستی انجام دهد. اما این قابلیت اطمینان توسط خطاها و اشتباهاتی تحت تأثیر قرار می گیرد که به دلایلی از جمله عدم عملکرد سخت افزاری، نرم افزاری، خطرات محیطی و..... می باشد.تحمل پذیری خطا در WSN به این معناست که سیستم به کار اصلی خود بدون هیچ وقفه ای در هنگام بروز خطا ادامه دهد. این مقاله تلاش می کند در یک تحقیق نظری و پرکاربرد به پوشش دادن مسائل مربوط به تشخیص خطا و مکانیزم های بازیابی اطلاعات بپردازد در حال حاضر،  تجاری سازی سیستمهای تشخیص دهنده و بازرسی در صنایع مختلف و نیز زندگی روزمره تبدیل به امری عادی شده است شبکه های حسگر بیسیم ،میتوانند در زمینه های همچون سیستمهای نظامی ، دفاعی ، خدمات درمانی U-، و دستگاههای حفاظت از فاجعه بکار گرفته میشوند. الگوهای wsns که دارای سه مولفه اصلی هستند ، را باید جهت برقراری ارتباط با توابع حسگر و شبکه های تلفیقی بکار بست، زمانی که اندازه شبکه حسگر کوچک باشد ، هزینه های ایجاد این الگوها برای یک بخش بزرگ را به صورت یک هزینه کلی محاسبه میکنند بنابراین در شبکه های حسگر بزرگ مقیاس، هزینه نگهداری از سیستم باید جایگزین گره های معیوب گردد. همچنین هزینه طراحی و بهره گیری از باتری های مورد استفاده در شبکه ارتباطی و بطور قابل توجهی افزایش میابد بنابراین محاسبه ، تشخیص و پاسخ به خطاهای شبکه های حسگر و همچنین ارزیابی میزان مصرف انرژی در حسگرها اهمیت دارد  یک شبکه ی سنسوری بی سیم(WSN)[1] را می­توان شبکه ای موردی (Ad-Hoc) دانست. در شبکه ی سنسوری بی سیم، گره ها در داخل یک شبکه ی مشارکتی سازمان دهی میشوند. WSN را میتوان شبکه ای دانست که شامل گره های متصل به منبع باتری بوده و وظیفه ی این گره ها، مسیر یابی داده ها از گره ی منبع به مقصد میباشد. هر گره، برای انتقال یا دریافت داده ها در شعاع دریافت یا ارسال ، انرژی مشخصی را مصرف می­کند. بنابراین، مدیریت انرژی در این شبکه ها، یکی از مباحث عمده ای برای شبکه های سنسوری بی سیم مطرح میشود. در این مقاله مروری، مطالعه ای بر روی شِماهای متعددی که مدیریت انرژی را به منظور بیشینه سازی بهره وری در WSN مد نظر دارند، پرداخته شده است.

 

 

پس از خرید از درگاه امن بانکی لینک دانلود در اختیار شما قرار میگیرد و همچنین به آدرس ایمیل شما فرستاده میشود.

 

تماس با ما برای راهنمایی آدرس ایمیل:

magale.computer@gmail.com

 

شماره جهت ارتباط پیامکی :

09337843121

 

 

 

توجه: اگر کارت بانکی شما رمز دوم ندارد، در خرید الکترونیکی به مشکل برخورد کردید و یا به هر دلیلی تمایل به پرداخت الکترونیکی ندارید با ما تماس بگیرید تا راههای دیگری برای پرداخت به شما پیشنهاد کنیم.

 


دانلود با لینک مستقیم


مقاله مروری آنالیز الگوهای مرتبط با تلرانس خطا و مصرف انرژی در شبکه های حسگر بیسیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد