حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق کامل درباره داروهای پرورش اندام

اختصاصی از حامی فایل دانلود تحقیق کامل درباره داروهای پرورش اندام دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 24

 

داروهای پرورش اندام

پروویرون

این دارو نیز استروئیدی تزریقی با آثار نیرومند آندروژنیکی است که برای سفت کردن عضلات و همچنین برای مقابله به استروژن ناشی از تجزیه شدن دیگر استروئیدها در بدن مورد استفاده قرار می گیرد. افزایش در خور توجه میل و قوای جنسی با مصرف این دارو در انسان دیده شده است. برخی از ورزشکاران این دارو را حتی به «ویاگرا» ترجیح می دهند. این دارو اندکی برای کبد سمی بوده و در عوض به هورمونهای جنسی زنانه تبدیل نمی شود. این دارو که در برخی کشورها به نام «مسترولون» نیز شهرت پیدا کرده است برای کسانی که قصد اضافه کردن وزن را نداشته و دوست دارند در همان دسته وزنی خود به سفتی و تراشیدگی مطلوب عضلانی برسند، ایده آل به نظر می رسد. معتبر ترین نمونه های این دارو را کمپانی های داروسازی آلمان و مکزیک تولید و روانه بازار کرده است.

قرصهای خوراکی 25 میلی گرمی این دارو آندروژنی چند منظوره است که خواص آنابولیکی درخور توجهی داشته و به منظور و مقاصد گوناگون تجویز می شود. این دارو و این استروئید خوراکی از این جهت که ترکیب «non-17 Alpha» را در ساختمان شیمیایی خود ندارد، دارویی منحصر به فرد محسوب می شود. از این دارو برای تقویت فوای جنسی مردان نیز استفاده می شود. مصرف این دارو با رعایت پاره ای احتیاطات حتی در طولانی مدت نیز امکان پذیر است. این دارو را تقریبا می توان با تمام استروئیدهای دیگر مصرف کرد.

از این دارو می توان برای درمان 20 الی 30 میلیلون مردی که از ناتوانی جنسی رنج می برند، استفاده کرد. این دارو به صورت قرصهای 25 و 50 میلی گرمی و در بسته های غالبا 20 تایی تهیه و عرضه می شود که دز مصرف روزانه آن نیز در حدود 1 قرص تجویز شده است. دز مصرف این دارو برای ورزشکاران بین 2 الی 4 قرص در روز متغییر است.

 

دکادورابولین

این دارو که عموما به صورت ویالهای 200 میلی گرم در 2 میلی لیتر نیز عرضه می شود، یکی از محبوب ترین و پر مصرفترین استروئیدهای حال حاضر دنیاست. عوارض جانبی بسیار پایین این دارو باعث شده است تا این دارو برای کسانی که برای اولین بار قصد استفاده از داروهای استروئیدی را می کنند، مناسب تشخیص داده شده و توصیه شود. این دارو تقریبا در تمامی دوره های مصرف استروئیدها حضوری فعال داشته و یکی از اجزای اصلی این قبیل دوره ها است. ماده موثر این دارو همان چیزی است که ما در ایران آن را به نام «ناندرولون دکانوات» می شناسیم. این ماده در ترکیب با «سوستانون» و «دیانابول» بهتر عمل می کند. این دارو خواص آنابلولیکی قدرتمندی داشته و خواص آندروژنیکی آن نیز در حد متوسطی است.

این دارو برای کبد مسمومیت زیادی را به همراه ندارد اما با این وجود دزهای بالای آن برای این عضو حساس از بدن سمی تشخیص داده شده است. «ناندرولون»به ندرت به هورمونهای جنسی زنانه تبدیل می شود. تاثیرات مثبت این دارو بر روی مفاصل مصدوم نیز باعث شده است تا کسانی که به نوعی از مصدومیت مفصل شانه و یا زانو و حتی ستون فقرات رنج می برند، با موفقیت از این دارو استفاده کنند. مصرف این دارو با تسریع فرایند ریکاوری همراه بوده و بالانس نیتروژن را نیز به نفع ورزشکاران تغییر داده و سنتز پروتئین در عضلات را نیز شدت می دهد.

شاید تنها مورد نگران کننده و منفی در مورد این دارو این باشد که مصرف آن حتی تا 12 الی 18 ماه پس از قطع دارو نیز در تستهای کنترل دوپینگ قابل ردگیری است. قهرمانان دوی سرعت جهان «Linford Christie » و «Marelene Ottey » و برخی از ورزشکاران ایرانی که نیازی به نام بردن ار آنها نیست گویا این حقیقیت را نادیده گرفته بودند که پس از گرفتن نتایج تستهای دوپینگ، سر افکنده و شرمنده شده و از دور مسابقات حذف شده و با برخی محرومیتها نیز رو به رو گشتند.

این دارو را می توان از پر مصرف ترین و محبوب ترین استروئیدهایی دانست که در دنیای پرورش اندام امروز مورد استفاده قرار می گیرد.

این دارو استروئیدی قابل تزریق و روغنی است که غالبا به صورت آمپولهای 100 میلی گرم در سی سی تهیه و به بازار عرضه می شود. عوارض جانبی این دارو در قیاس با دیگر استروئیدهای تزریقی بسیار کم است. این دارو در عین حالی که برای کبد نیز مسمومیت چندانی را به همراه ندارد، باعث افزایش حجم و قدرت بدنی مطلوبی شده و در تشدید روند چربی سوزی نیز ورزشکاران را یاری می دهد. تنها زمانی که از دزهای سنگین و سخاوتمندانه این دارو استفاده شود، امکان و احتمال تبدیل شدن آن به هورمونهای


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق کامل درباره داروهای پرورش اندام
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد