حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

Vulnerability Scanner چیست؟

اختصاصی از حامی فایل Vulnerability Scanner چیست؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

Vulnerability Scanner چیست؟


Vulnerability Scanner چیست؟

مقاله کامل بعد از پرداخت وجه

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات:3

Vulnerability Scanner چیست؟

نکته مهم راجع به اسکنرها این است که حتی اگر یک اسکنر نتواند برای یک کامپیوتر vul پیدا کند، دلیل بر امن بودن اون کامپیوتر نیست. دلیلش هم کاملا واضحه چون هر vul scanner ی از یک database استفاده می‌کند که الزاما همه vul ها رو پوشش نمیدهد. حتی بهترین اسکنر‌ها مثل Nessus هم هیچ‌وقت جای یه هکر واقعی رو نمی‌گیرد. از قدیم گفتن کامپیوتر رو هکر هک می‌کند نه یک کامپیوتر دیگر!

 

Vulnerability Scanner ابزاری است که به کمک اون میشه کامپیوترهای شبکه رو از نظر وجود سوراخ‌های امنیتی تست کرد. vul scanner ها این کار را به صورت اتوماتیک یا نیمه‌اتوماتیک انجام می‌ده.
vul scanner
ها رو می‌شود به دو دسته Network based و Host based تقسیم کرد. اولی را به‌صورت remote و دومی رو به‌صورت local استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر در مورد Network based اونو موقعی استفاده می‌کنیم که دسترسی فیزیکی به سیستم‌ نداریم (مثلا موقعی که فقط از طریق اینترنت و از طریق ip سیستم رو چک می‌کنیم) اما در مورد Host based ابزار رو رو کامپیوتری که می‌خوایم تست کنیم، نصب کرده و کار اسکن رو انجام می‌دیم. بحث ما فعلا در مورد Network based scanner هاست.
نکته مهم راجع به اسکنرها این است که حتی اگر یه اسکنر نتونه واسه یه کامپیوتر vul پیدا کنه، دلیل بر امن بودن اون کامپیوتر نیست. دلیلش هم کاملا واضحه چون هر vul scanner ی از یک database استفاده می‌کنه که الزاما همه vul ها رو پوشش نمیده. حتی بهترین اسکنر‌ها مثل Nessus هم هیچ‌وقت جای یه هکر واقعی رو نمی‌گیره.


دانلود با لینک مستقیم


Vulnerability Scanner چیست؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد