حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد اجاره یک دستگاه آپارتمان مسکونی به صورت ورد 2 صفحه

اختصاصی از حامی فایل فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد اجاره یک دستگاه آپارتمان مسکونی به صورت ورد 2 صفحه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد اجاره یک دستگاه آپارتمان مسکونی به صورت ورد 2 صفحه


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد اجاره یک دستگاه آپارتمان مسکونی به صورت ورد 2 صفحه

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد اجاره یک دستگاه آپارتمان مسکونی به صورت ورد 2 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

 

قرارداد

(اجاره یک دستگاه آپارتمان مسکونی)

 

طرف اول قرارداد(موجر): خانم/آقای ......................... فرزند آقای ................. دارای شناسنامه شماره .................................. صادره از ............................................. متولد ......................................   ساکن: .............................................................................................................................................................

طرف دوم قرارداد(مستاجر): خانم/آقای ......................... فرزند آقای ................. دارای شناسنامه شماره .................................. صادره از ............................................. متولد ......................................   ساکن: .............................................................................................................................................................

موضوع قرارداد: شش دانگ یکدستگاه آپارتمان طبق اول مشاع از یکباب ساختمان مسکونی احداثی در یک قطعه زمین به مساحت ............. متر مربع جزء پلاک ..............

فرعی از .............. اصلی مفروض و انتزاعی از پلاک ................ فرعی از اصلی مرقوم واقع در اراضی .................... بخش  .................... ثبتی  .................... تهران و از مورد ثبت سند مالکیت شماره  .................... مورخ  .................... صفحه  .................... جلد  .................... به شماره چاپی  .................... صادره به نام موجر با حق استافده از مشاعات طبق قانون تملک آپارتمانها و آیین نامه اجرایی آن، به انضمام برق اختصاصی به شماره پرونده .................... و از آب مشترک به شماره اشتراک  .................... و از گاز شهری مشترک به شماره شناسایی  .................... و به انضمام یک رشته تلفن اختصاصی به شماره  .................... و منصوبه های در آن که مستاجر مورد اجاره را رویت کرده و با وقوف از محل وقوع، حدود و مشخصات آن، قبول و اقرار به تصرف کرده است و حسب الاقرار مورد اجاره جهت سکونت مستاجر با افراد عائله تحت تکفل درجه اول وی و همسرش و جمعا به تعداد  .................... نفر به اجاره داده شده است ولاغیر و مستاجر به هیچ عنوانی حق تغییر نوع استفاده مزبور را از مورد اجاره ندارد.

مدت قرارداد: ....................سال کامل شمسی از تاریخ اول .................... ماه یکهزا و سیصد و .................... شمسی که با قرار مستاجر از آغاز مدت استیفای منافع کرده است.

مبلغ قرارداد: مبلغ  .................... ریال برای تمام مدت مرقوم(بقرار ماهی مبلغ .................... ریال) که مستاجر متعهد است مال الاجاره ماهانه را در آغاز هر ماه به صورت نقدی به موجر بپردازد و عدم تادیه هر قسط از مال الاجاره ظرف مدت 10 روز از سررسید موجب فسخ بقیه مدت برای موجر خواهد بود.

برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد اجاره یک دستگاه آپارتمان مسکونی به صورت ورد 2 صفحه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد