حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقالات دانشجویی با موضوع کارآموزی: مدرسه ابتدایی

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقالات دانشجویی با موضوع کارآموزی: مدرسه ابتدایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقالات دانشجویی با موضوع کارآموزی: مدرسه ابتدایی


 دانلود مقالات دانشجویی با موضوع کارآموزی: مدرسه ابتدایی

 کارآموزی مدرسه ابتدایی

فرمت فایل word و قابل ویرایش 

تعداد صفحات 41صفحه

قیمت 2000 تومان

قسمتی از مجموعه

مقدمه  :

بطور کلی هر جامعه ای که سالم باشد افراد آن جامعه  فکر و منش سالم دارند بقول بزرگان (( عقل سالم در بدن سالم است )) و امروز با توجه به زندگی ماشینی و ویژگیهای خاص خود امر ورزش و سلامتی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد که این امر برکسی پوشیده نیست ، حضور تدریجی تربیت بدنی در برنامه های درسی مدارس و سایر نهادهای رسمی و نیزغیر رسمی اجتماعی گویای این واقیعت است که تربیت بدنی آزمون زمان را پشت سر گذارده و به عنوان یک فعالیت آموزشی و پرورشی پذیرفته شده است اما علی رغم حضور تاریخی و شواهد فراوان علمی و پذیرش اهمیت تربیت بدنی به عنوان نیاز دانش آموزان و یک فعالیت آموزشی ، تربیت بدنی برای سیاست گزاران در مدارس بسیاری از کشورها اولویت به شمار نمی آید و به نظر می رسد که این درس در مدارس این گونه کشورها در خطر قرار دارد . درس تربیت بدنی در ایران نیز در طول تاریخ 80 ساله خود دستخوش فراز و نشیب های فراوانی شده است .

تربیت بدنی فرایندی است آموزشی تربیتی که هدف آن بهبود بخشیدن به اجرا و رشد انسان از طریق فعالیتهای جسمانی است . تعریف فوق برداشتی است کلی از تعلیم و تربیت که نشاندهنده فرآیند مستمر یادگیری و تکامل کلی در طول زندگی است . تربیت بدنی شامل کسب و پردازش مهارت های حرکتی ، توسعه و نگهداری آمادگی جسمانی برای تندرستی و سلامت ، کسب دانش علمی درباره فعالیتهای جسمانی و تمرین و توسعه تصور ذهنیت از فعالیتهای جسمانی به عنوان وسیله ای برای بهبود اجرا و عملکرد انسان است .

تربیت بدنی نه تنها به فواید جسمانی حاصل از شرکت در فعالیتهای بدنی توجه دارد بلکه بالا بردن دانش و آگاهی و ایجاد موقعیت های مناسب برای یادگیری و فعالیت مداوم را نیز مورد توجه قرار می دهد . برای عینیت بخشیدن به فواید تربیت بدنی ، مربیان باید در تدوین برنامه های کامل و انتخاب آگاهانه فعالیتها کوشا باشند تا از طریق نهایت استفاده نصیب دانش آموزان گردد .   
امروزه برنامه های کامل تربیت بدنی ، در رده های سنی آموزشگاهی قابل برنامه ریزی هستند . برنامه تربیت بدنی با نظارت و هدایت افراد و مربیان ورزش زندگی دانش آموزان را پربار می سازد . توجه اساسی تربیت بدنی و ورزش به فعالیتهای جسمانی توام با قوانین و مقررات است که افراد به وسیله آن با یکدیگر به رقابت میپردازند .        
اصطلاح غنی سازی تربیت بدنی و ورزش تمام برنامه ها از برنامه های آموزشگاهی تا برنامه های مدرن در موقعیت ها و رده های سنی مختلف را در بر می گیرد و به عوامل موثر بر کسب و اجرای مهارتهای حرکتی سازمان یافته ، مراحل یادگیری و روش تسهیل یاد گیری و عوامل موثر بر تکامل قابلیتهای حرکتی پایه میپردازند .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقالات دانشجویی با موضوع کارآموزی: مدرسه ابتدایی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد