حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کار اموزی کارخانه تولیدی صنعتی میثاق

اختصاصی از حامی فایل گزارش کار اموزی کارخانه تولیدی صنعتی میثاق دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کار اموزی کارخانه تولیدی صنعتی میثاق


گزارش کار اموزی کارخانه تولیدی صنعتی میثاق

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه36

 

بخشی از فهرست مطالب

ویژگی های عمومی شرکت تولیدی – صنعتی میثاق .....

فصل دوم :

خط تولید شرکت تولیدی – صنعتی میثاق.............

فصل سوم :

فرآیندهای تولیدی صنعتی ........................

فصل چهارم :

مبحث های .. مورد بررسی توسط واحد کنترل کیفیت ..

  • دستور العمل شماره گذاری ابزار آلات .........
  • دستور العمل آدیت محصول ....................
  • کنترل محصول / مواد اولیه ..................
  • روش اجرایی اقدام اصلاحی / پیشگیرانه ........

 

 

   


ویژگی های عمومی شرکت تولیدی – صنعتی میثاق

 

شرکت تولیدی و صنعتی میثاق یک شرکت خصوصی است که در سال 1362 با هدف افزایش ظرفیت تولیدی در داخل کشور و خود کفایی کشور در زمینه تولید قطعات خودرو در شهرک صنعتی سیمین دشت شهرستان کرج تاسیس گردید .

 

شرکت تولیدی و صنعتی میثاق در کرج – شهرکت صنعتی سیمین دشت – بعد از فلکه دوم شماره 36 واقع شده است . شرکت قطعه سازان میثاق تولید انواع قطعات و مجموعه های فلزی خودرو از جمله : اگزوز ، جک ، سپر ، گلویی باک بنزین و زاپاس بند ، را برای خودرو سازان داخلی از جمله سایپا ، ایران خودور ، گروه بهمن (ایران وانت ) ، کرمان خودرو ، پارس خودرو و شرکت مرتب عهده دار می باشد . ظرفیت این کارخانه با در نظر داشتن نیاز بازار های داخلی و کارخانجات خودروسازی به تولید بالغ بر 1500 تن انواع اگزوز و 1200 تن در سال در زمینه سایر محصولات می باشد . همچنین در تولید انواع جک هیدرولیک ، جک مکانیکی و پانتوگراف نیز شرکت فعال می باشد .

 

این کارخانه از مجهزترین کارخانجات تولید قطعات خودرو می باشد و در این خصوص از بهترین ماشین آلات تولیدی از جمله انواع پرس های ضربه ای و هیدرولیک ، گیوتن ، تراش ، فرز ، خم کن و خط تولید مکانیزه اگزوز سازی استفاده می کند با راه اندازه کامل خط خودکار تولید انباره اگزوز در این شرکت ، ظرفیت تولید انواع اگزوز به 3000 تن در سال رسیده است . این کارخانه حدود 75 نوع محصول تولید می کند که به تفکیک 1000-500 گلویی اگزوز ، 500-300 اگزوز نیسان ، 400-300 اگزوز پژو در ماه تولید می کند .

 

این کارخانه با هدف بهبود کیفیت محصولات تولیدی خود اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی جهت ارتقای سطح دانش پرسنل ، ساخت و راه اندازی آزمایشگاه مجهز به دستگاههای تست مطابق با استاندارد های خودروسازان و ایجاد واحد طراحی مهندسی نموده است .

 

اقدامات انجام شده توسط واحد فنی – مهندسی

 

واحد فنی – مهندسی میثاق با استفاده از جدیدترین روش ها در زمینه طرح ریزی پیش هنگام کیفیت محصول و بهره گیری از جدیدترین نرم افزارهای طراحی مشغول به فعالیت می باشد . این واحد با توجه به نیاز شرکت های خودرو سازی اقدام به طراحی اگزوز خودرو کاروان متعلق به شرکت سایپا ، اگزوز خودروی PK متعلق به شرکت پارس خودرو و اگزوز وانت مزدا 2000 متعلق به گروه بهمن و مزادا سواری و ماشین باری نموده که مورد تایید شرکت های سفارش دهنده قرار گرفته است از جمله دیگر اقدامات واحد طراحی – مهندسی طراحی سپر فلز زیبا جهت استفاده در خوروهای وانت تولید کارخانه سایپا بوده که هم اکنون تولید و بر روی وانت های نیسان نصبت می گردد و از سایر اقدامات صورت گرفته طراحی و ساخت مجموعه زاپاس بند و اگزوز خودروی کاروان ساخت شرکت سایپا می باشد که از مزایای زاپاس بند طراحی شده قرار داشتن پیچ انتقال نیرو در داخل صندوق عقبل و همچنین قابلیت استفاده از آچار چرخ جهت جابجایی زاپاس با نیرویی اندک می باشد و این واحد با تغییر خط تولید کارخانه ایران وانت از مزادا 1600 به مزادا 2000 اقدام به طراحی و تولید اگزوز خودروی مربوطه را نموده که مورد تایید مراجع خارجی نیز قرار گرفته است .

 

اقدامات انجام شده توسط واحد آزمایشگاه

 

خط مشی آزمایشگاه شرکت میثاق انجام صحیح و به موقع آزمایش ها بوده و توانایی انجام آزمون هایی نظیر سالت اسپری ، سختی سنجی ، متالوگرافی ، اندازه گیری ابعادی و آزمونهای کیفی جوشکاری را دارا می باشد .

 

اقدامات انجام شده توسط واحد کنترل کیفیت

 

واحد کنترل کیفیت این شرکت تا کنون اقدام به طراحی و ساخت تجهیزات مربوط به آزمون های عملکرد و دوام محصولات خود ، از جمله آزمون نشتی انباره اگزوز ، آزمون مقاومت داخلی انباره اگزوز و آزمون عملکرد جک خودروهای زانتیا ، پراید و نیسان نموده است .

با هدف ارتقای سطح کیفیت ، افزایش توان تولیدی و کاهش قیمت تمام شده محصول اگزوز خود اقدام به نصب و راه اندازی خط تولید انباره اگزوز و دستگاه پانچ لوله داخلی انباره اگزوز ، لوله خم کن CNC نموده است خط خودکار تولید انباره اگزوز که از سه


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کار اموزی کارخانه تولیدی صنعتی میثاق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد