حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله در مورد راهکارها و بررسی مشکلات ترافیک

اختصاصی از حامی فایل مقاله در مورد راهکارها و بررسی مشکلات ترافیک دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله در مورد راهکارها و بررسی مشکلات ترافیک


مقاله در مورد راهکارها و بررسی مشکلات ترافیک

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 تعداد صفحه13

چکیده :

هدف تحقیق : هدف از این تحقیق ارائه راهکارها و بررسی مشکلات ترافیک می باشد به دلیل آن که در تهران و حومه آن بیش از 4 میلیون نفر دارای جمعیت اضافی می­باشد باعث بروز مشکلات از جمله ترافیک می­شود.

روش تحقیق: روش گردآوری اطلاعات در این تحقیق به صورت اسنادی و با استفاده از عکس های ماهوارهـای و پرسش از افراد در این مکان ها در حال آمد و شد هستند.

محدوده مطالعاتی تحقیق : محدوده مطالعاتی ما ترافیک بزرگراه آیت الله سعیدی تا پایان خیابان رباط کریم   می باشد.

یافته های تحقیق:

نحوه طراحی و شکل گیری راهها:

راههای طراحی نشده : بیش تر راههای شهرب فاقد فضای مستقل از محیط وو بنا های پیرامونشان هستند به عبارت دیگر فضای راه دپی ساخته شدن فضای آن ها فاقد فضای محصور و معین بوده است که همین امر سبب به وجود آمدن ترافیک می شود.

راه های طراحی شده : این راه ها به دو نوع قابل طبقه بندی هستند نوع اول راه هایی هسند که فضای آنها مستقل ارز بنا های پیرامونشان است . یکی از خصوصیات مهم این گونه راه­ها که فضای آنها متشکل از فضای سبز و باز طراحی شده می­باشد.

نوع دوم اینگونه از راهها از نظر طراحی فضایی راه پیوندی استوار با فضاهایی کالبدی مجاور قرار دارد و ماهیت فضایی آن از فضاهای مزبور مستقل و جدا نیست که این امر با استفاده از راهکارهای که برای ساختن یک خیابان می­باشد  در نظر گرفته شده است.


 

مقدمه

انجام این تحقیق این می­باشد که محدوده مطالعاتی ما یکی از مهم ترین راههای ارتباط در حومه تهران و همچنین یکی از پرترافیک ترین مناطق استان تهران می باشد که ما در این تحقیق می خواهیم یه ارائه راهکار برای حل معضل ترافیک در این منطقه بپردازیم.

به دلیل آنکه فضاهای شهری همان فضاهای باز و سرپوشیده یعنی شبکه ارتباطات مانند راهها، میدان ها و فضاهای ورودی هستند راه ها شامل بازارها و معابر می­باشند.

بازار همیشه مرکز شهر به حساب می­آید و در این محدوده مطالعاتی به دلیل وجود بازارهای برای خرید اجناس لوازم ماشین های سنگین و همچنین وجود بازارهای برای خرید اجناس روزمره می­باشد . حسین سلطان زاده در سال 1367 در کتابی به عنوان مقدمه بر تاریخ شهر و شهرنشینی به بررسی رابطی بین شبکه ارتباطی و فضاهای شهری که باعث به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل ترافیک می شود را در مورد مطالعه و بررسی قرار داده است و همچنین در سال 1375 با چاپ کتابی به عنوان فضاهای شهری در بافت های تاریخی به بررسی و تحقیق در مورد عوامل موثر در نحوه شکل گیری راه ها و همچنین نحوه طراحی و شکل گیری راه ها و همچنین خصوصیات سطوح جانبی راه ها شود که در این کتاب این چنین گفته شده است که راه های اصلی بسیاری از سکونت ها اغلب در امتداد جاده های منشعب از آن سکونتگاه ها توسعه یافته است که به تدریج با رشد ارگانیک و تدریجی سکونتگاهها در امتداد و یا حومه خیابان های اصلی باعث بروز مشکلاتی از قبیل ترافیک شده است.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله در مورد راهکارها و بررسی مشکلات ترافیک
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد