حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله با کاربرد فایروال آشنا شویم

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقاله با کاربرد فایروال آشنا شویم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله با کاربرد فایروال آشنا شویم


دانلود مقاله با کاربرد فایروال آشنا شویم

Firewall دستگاهی است در درون شبکه یک شرکت قرار می گیرد و شبکه را از محیط اینترنت و یا دسترسی های بیرونی ایزوله می کند. فایروال با کنترل دسترسی ها به شبکه، به برخی از درخواستها اجازه ورود به شبکه را داده و مانع ورود برخی دیگر درخواستها می شود. معمولآ برنامه ریزی و سیاستگذاری یک فایروال اینگونه است که کلیه دسترسی ها از بیرون به داخل شبکه شرکت از محیطی عبور می کند که کاملآ در حال کنترل و مونیتور کردن است. این موضوع دقیقآ همانند قسمتی است که شما هنگام ورود به یک ساختمان مهم باید از آن عبور کنید که در آن نیروهای امنیتی شما را بازرسی بدنی می کنند و یا شما را از X-Ray عبور می دهند.

اما از آنجایی که فایروالها اغلب به دلیل انجام تنظیمات نادرست خوب عمل نمی کنند، امروزه بسیاری از مدیران شرکت ها به آنها اعتماد ندارند و عملکرد مثبت آنها به هنگام بروز خطر یا حمله یک هکر را پنجاه پنجاه می دانند. بعنوان مثال همانطور که می دانید یکی از مهمترین منابع حملات شبکه ای از ناحیه کارکنان ناراضی شرکت ها است، این در حالی است که فایروال ها معمولآ طوری تنظیم می شوند که مراقبت شبکه را از تهدیدهای بیرونی به عهده بگیرند.

بنابراین یکی از مهمترین مواردی که مدیران یک سازمان باید آنرا خوب درک کنند آن است که بدانند فایروالی که در شبکه شرکت نصب شده است چه محدوده ای راه پوشش امنیتی می دهد. همچنین مدیران شرکت ها باید بدانند که فایروال دستگاهی است که در کنار سایر سیستم های امنیتی داخلی و خارجی می تواند بر استحکام امنیتی شبکه شما بیفزاید.

شامل 11 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله با کاربرد فایروال آشنا شویم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد