حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فصلی جدید در عرصه اطلاع رسانی لیزر پزشکی 25 ص

اختصاصی از حامی فایل فصلی جدید در عرصه اطلاع رسانی لیزر پزشکی 25 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فصلی جدید در عرصه اطلاع رسانی لیزر پزشکی 25 ص


فصلی جدید در عرصه اطلاع رسانی لیزر پزشکی 25 ص

  فرمت فایل: word(قابل ویرایش)تعداد صفحات25

فصلی جدید در عرصه اطلاع رسانی لیزر پزشکی
با توجه به اقبال روز افزون پزشکان و فیزیوتراپیست های کشور به شیوه جدید درمان با لیزر و نیز روی آوردن این عزیزان به شیوه های جدید جستجوی اطلاعات و ارتباط با همکاران ، سایت لیزردرمانی تصمیم دارد بکمک شما همکاران گرامی تمامی لیزرتراپیست ها و علاقمندان درمان با لیزر را به دور هم گرد آورد تا در جمعی صمیمی و بدور از هر گونه آلایش با هم به تبادل نظر دوستانه بپردازندو در ارتقای این علم بکوشند . دستیابی به این مهم بدون استفاده از ابزار اینترنت محقق نمیشود .
هیچ علمی بدون تحقیق ، مطالعه و تبادل نظر رو به پیشرفت نخواهد بود . در رشته لیزر درمانی نیز بدون مطالعه و آگاهی دقیق نمیتوان اظهار نظر دقیق وعلمی نمود و اظهار نظر غیر علمی نیز فاقد پشتوانه میباشد و قابل قبول نیست . پس بهتر است با برقراری ارتباط با همکاران و اساتید فن به پیشرفت علمی همدیگر کمک کنیم. در همین راستا سایت لیزردرمانی اقدام به ایجاد یک لیست پست الکترونیک مستقل نموده است که شما میتوانید با اضافه نمودن ایمیل شخصی خود به آن،به تبادل نظر علمی بپردازید .
در جهت آشنایی همکاران با وسایل و ابزارهای این رشته، تمامی شرکتهای عرضه کننده لیزر پزشکی میتوانند از یک صفحه وب سایت اختصاصی و رایگان بعلاوه ایمیل اختصاصی در قسمت نمایشگاه سایت لیزر درمانی برخوردار شوند . شرکت ها در صورت تمایل میتوانند از امکانات سایت برای گرفتن سفارش و خرید اینترنتی مشتریان خود از قبیل تهیه پروفورما بصورت آنلاین و تهیه اطلاعات لازم از بازدید کنندگان صفحه اختصاصی شرکت خود بر طبق قانون تجارت الکترونیک استفاده نمایند. انجمن های علمی دست اندر کار لیزر پزشکی ، مؤسسات تحقیقاتی و مراکزدرمانی ، مجلات مرتبط با لیزر در رشته پزشکی ، و مؤلفان و مترجمان و محققان رشته لیزر پزشکی نیز میتوانند در سایت لیزردرمانی دارای یک صفحه اختصاصی شده و در آن به معرفی فعالیتهای خود بپردازند و یا آثار خود را منتشر نمایند.


دانلود با لینک مستقیم


فصلی جدید در عرصه اطلاع رسانی لیزر پزشکی 25 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد