حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌ های بیمه پاسارگاد استان گیلان

اختصاصی از حامی فایل بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌ های بیمه پاسارگاد استان گیلان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌ های بیمه پاسارگاد استان گیلان


بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌ های بیمه پاسارگاد استان گیلان

 

بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌ های بیمه پاسارگاد استان گیلان

151 صفحه

چکیده:

امروزه مصرف ­کنندگان تبدیل به ابزار تبلیغاتی مناسبی برای شرکت ها شده‌اند. یک مشتری راضی از کالا و خدمات یک بنگاه اقتصادی، می‌تواند در برابر تمامی رقبای آن بایستد و سبب جذب مشتریان موجود در بازار شود. ­ازجمله مؤثرترین و کارآمدترین شیوه‌های تبلیغاتی، تبلیغات شفاهی است­. تبلیغات شفاهی می ­تواند تأثیر قابل ملاحظه ­ای بر روی رفتار خرید مصرف‌کنندگان و رضایت آنها از محصولات و خدمات شرکت داشته باشد، زیرا اغلب مشتریان به ارتباطاتی که از سوی بازاریابان نباشد اطمینان و اعتماد بیشتری دارند­. از طرفی بازاریابی رابطه مند با کشف نیازهای مشتریان، می‌تواند منجر به وفاداری آنها و کاهش هزینه های شرکت شود. در این تحقیق قصد داریم به بررسی عوامل موثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در صنعت بیمه بپردازیم. تحقیق حاضر از حیث هدف، کاربردی و از حیث اجرا، توصیفی (غیرآزمایشی) با تاکید بر مدل علّی است. جامعه آماری، مشتریان و مراجعه­ کنندگان به نمایندگی های بیمه پاسارگاد می باشد. در این تحقیق از روش نمونه گیری در دسترس استفاده می شود. حجم نمونه 384 می باشد. جهت جمع آوری داده ها نیز از پرسشنامه استاندارد استفاده گردید. جهت تجزیه و تحلیل فرضیه های تحقیق از معادلات ساختاری و با استفاده از نرم افزار LISREL استفاده شد. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل نشان داد بین بازاریابی رابطه ­مند و رضایت و وفاداری مشتری و همین طور بین اعتماد و تبلیغات شفاهی رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. در پایان نیز پیشنهاداتی ارائه شده است. 

کلیدواژه ها: بازاریابی رابطه ­ای، ارزش ادراک شده، کیفیت خدمات، اعتماد، رضایت مشتری، وفاداری مشتری، تبلیغات شفاهی


دانلود با لینک مستقیم


بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگی‌ های بیمه پاسارگاد استان گیلان
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد