حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق شش سیگما چیست؟

اختصاصی از حامی فایل تحقیق شش سیگما چیست؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق شش سیگما چیست؟


تحقیق شش سیگما چیست؟

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:31

 فهرست مطالب

 

شش سیگما

 

Process

 

Sigma  :

 

Defect:

 

Varition :

 

تاریخچه اندکی از کیفیت:

 

TQM

 

نقش سیگما درموتورولا

 

عوامل اصلی شیوه شش سیگما

 

تعداد عوامل حیاتی

 

Process capality:

 

متمرکز بربکاربردن مدام وتغییر دادن عملکردها:

 

CAUTTON:

 

Seeing Emplayees sAsse

 

Elerator Talk

 

 

شش سیگما چیست؟ آیا شما می دانید ، آیا شما واقعا می دانید ، چه چیزی در سازمان تان در حال انجام است؟ اعلام اینکه دانش حلقه های یندوات به همان اندازه امروزه درست است که چهار قرن پیش درست بود. درهرصنعتی و سازمانی یا عملکرد روزانه ای، هنگامی که شما نمی دانید چه چیزی را نمی دانید، آن برای شما گران تمام می شود. برای بسیاری از سازمان ها، هزینه های نقص ها وکمبودهای در هر شیوه ای که تولید شوند، بسیار زیاد می باشد. داشتن عملکردهایی که خطاها به ندرت اتفاق می افتد، ممکن نیست به نظر مثل یک معامله بزرگ بیاید.اما هنگامی که شما در نظر بگیرید چه تعداد خطاها ممکن است، درعملکردهای گسترده شرکت پنهان باشد، تاثیر پولی بربهره وری کلی، رضایت مشتری، و قابلیت سوددهی به طور دراماتیک چندبرابر می شود. شیوه شش سیلکس سیگمابرای اداره کردن تقریبا به شما کمک می کند وتا شناسایی کنید چه چیزی را شما نمی دانید وهمچنین تاکید می کندچه چیزی را باید بدانید، وبرای کاهش خطاها ودوباره کاریها که برای شما زمان، پول ، خدمت ومشتری می آورد در انجام دهید. شش سیگما تعبیر می کند که دانش برای خدمت ها به رشد تجارت کمک می کند.

 

Process : هر عمل تکراری – که در یک اجرا، ساخت یا محیط خدمات وجود دارد. روش شش سیگما اطلاعات را در ارتباط با گوناگونی خروجی های هر فرآیند جمع آوری می کند. بطوری که می تواند بهبود داده شود واین تغییرات کاهش داده شود.

 

بسیاری از شرکتها اعتقاد دارند که سروکار داشتن با خطاها فقط قسمتی از هزینه های است که در تجارت صرف می شود. اما شما مجبور نیستید تااین منطق غلط را قبول کنید، با شش سیگما، شما می توانید بیشتر خطاها را حذف کنید، هزینه هایتان را کاهش دهید، رضایت بهتری از مشتریانتان را دربافت کنید. شش سیگما تعیین می کند وتوضیح می دهد: شش سیگما یک مفهوم آماری است که یک فرآیند رادر برحسب تعداد نقض ها تعیین می کند. با حصول شیوه های شش سیگما فرآیندهایتان فقط3.4 نقص درهر میلیون فرصت را وارد می کند به عبارت دیگر، آنها تقریبا به طور کامل کار می کنند.

 

Sigma  : یک عنوان استاندارد شده در آمار که انحراف معیار را نشان می دهد ویک شاخص میزان انحراف دریک مجموعه اندازه گیری یا یک فرآیند است. شش سگما: یک مفهوم آماری است که فرآیند را برحسب نقص ها اندازه گیری می کند ، در سطح شش سیگما شما 3.4 نقص درهر یک میلیون فرصت وجود دارد. شش سیگما همچنین یک فلسفه مدیریتی است که برروی حذف نقص ها از طریق عملکرد تمرکز می کند که برفهم ، اندازه گیری وبهبود فرآیند تاکید می کند.

سیگما حرف یونانی یک اصطلاح در آمار است که چیزی را تعیین می کند که انحراف معیار استاندارد نامیده می شود. در استفاده تجاری اش ، آن نقص ها در دردون داده های یک فرایند مشخص می کند وبه ما کمک می کند تا بفهمیم به چه فاصله ای فرایند از حدمطلوب منحرف می شود.

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق شش سیگما چیست؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد