حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کارآموزی ساختمان اسکلت بتنی : خاکبرداری تا اجرای سقف اول

اختصاصی از حامی فایل گزارش کارآموزی ساختمان اسکلت بتنی : خاکبرداری تا اجرای سقف اول دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کارآموزی ساختمان اسکلت بتنی : خاکبرداری تا اجرای سقف اول


گزارش کارآموزی ساختمان اسکلت بتنی  : خاکبرداری تا اجرای سقف اول

دانلود گزارش کارآموزی رشته معماری 

دانلود گزارش کارآموزی اجرای ساختمان اسکلت بتنی  : خاکبرداری تا اجرای سقف اول در 40 ص با فرمت WORD  به همراه تصاویر

 

 

 

 

*** این فایل به طور کامل گزارش مربوط به اجرای ساختمان از ابتدای امر تا سقف اول را به همراه تصاویر کامل با جزئیات ارائه داده است و برای کسانی که می خواهند تازه با شروع به کار نظارت مهندس معمار و عمران در ابتدای ساختمان آشنا شوند بسیار مفید است. 

 

 

 

 

خاکبرداری:

یـک لـودر چـرخ لاستیکی بـه کـارگاه آورده شد و سپس لودر شروع به کار کرد. سپس خاک حاصله را توسط همان لودر در یک کامیون بارگیری کرده و بـه مکان دیگری انتقال دادیم.

برای عبور و مرور لودر هنگام خاکبرداری به محل کارگاه یک رمپ ایجاد کرده بودیم که پـس از اتمام کار لودر آن را توسط کارگران و دست افزار ساختمانی دستی بیل و کلنگ تخریب نمودیم .

کـارگـران به وسیله ی بیل و کلنگ مشغول تخریب و خاک برداری رمـپ گردیدند. پس از اتمام کـار و پـایان این مرحله سطح کار ــ زمین کارگاه ــ را کاملا آب داده و توسط غلتک دستی کوبیدند.تا سطح کـار کاملا متراکم شود و بعدهـا در اثـر وزن ساختمان نشست نـکـنـد .

 

 

پـیـاده کـردن نـقـشـه:

هدف از پیاده کردن نقشه به معنی انـتـقـال نقشه ساختمان از روی کاغذ بر روی زمین با ابعاد اصلی می باشد. بطوریکه محل دقیق پی ها و ستون هـا و ابعاد آنها روی زمین مشخص گردد. در موقع پیاده کردن نقشه از نقشه ی پی کنی استفاده می شـود. بـرای نقشه ی ساختمان هـای مهم معمولا از دوربین نقشـه بـرداری استفاده می شـود. برای نقشه ی ساختمان های کوچک و معمولی از مـتـر و ریسمان کـار استفاده می شـود .

کــارگــران بـا حـضـور مهندس نـاظـر بـه پیاده کـردن دقیق نقشه فونداسیون اقـدام کـردنـد. بـه گـونـه ای که به وسیله ی متر، ریسمان کار و گچ  کاملا ابعاد فونداسیون را مشخص کرده و آن را در زمین پیاده کـردنـد.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کارآموزی ساختمان اسکلت بتنی : خاکبرداری تا اجرای سقف اول
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد