حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق جایگاه و منزلت معلم

اختصاصی از حامی فایل دانلود تحقیق جایگاه و منزلت معلم دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق جایگاه و منزلت معلم


دانلود تحقیق جایگاه و منزلت معلم

آنچه که تحقیق درصدد دستیابی به آن است ، بدست آوردن شناخت صحیحی از وضعیت اقتصادی و رابطه با پایگاه اجتماعی معلم است. به بیان دیگر این تحقیق برآن است تا نسبت و منحنی مقبولیت و پایگاه اجتماعی را در نسبت با دو متغییر وضعیت اقتصادی و اجتماعی متفاوت بررسی نماید .
به بیان دیگر و بنا به فرضیات ما در این تحقیق میزان مقبولیت و نسبت حضور معلم در سلسله مراتب پایگاه اجتماعی در میان اقشار مختلف از نقطه نظر وضعیت اجتماعی و اقتصادی متفاوت نیز تغییر می نماید
معلم راهنمای خوبی ها و نیکی ها و هدایتگر و بیدار کننده است. معلمی، همان گونه که معلم پیر انقلاب (ره) فرموده، شغل انبیاست و امت سرگردان را از وادی جهل و ضلالت به سر منزل هدایت و سعادت و از دریای پرتلاطم فساد و انحراف به ساحل امیدبخش نجات و نیکبختی می رساند .
در جامعه انسانی، اساسی ترین کار، تعلیم و تربیت است و کسی که این رسالت را به دوش می کشد معلم است. معلمی به هر گونه تلاشی که برای هدایت، تکامل و آموزش انسان صورت می گیرد، اطلاق می شود. از همین روست که پیامبران، معلم بشر خوانده می شوند. دغدغه معلم همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا و مکتب و دین، همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه ای را مجال تجاوز به فرهنگ ارزشی دین و میهن فراهم نیاید . مسئول تمام مقدراتی که برای یک کشوری پیش می‏آید، مسئول تمام انسانهایی که باید انسان بشوند، مسئول تمام جوان هایی که زیردست آنها باید تربیت بشوند.  

مقدمه
جایگاه و منزلت معلم
معلم شایسته از دیدگاه قرآن
دعوت به توحید
خلوص نیت
صلاحیت علمی و هنر مندی معلم
فروتنی و گذشت
عدالت در بین شاگردان
عطوفت و مهربانی
احترام به شخصیت و نام شاگردان
فشار روانی معلمان ناشی از چیست؟
نشانه های شایع فشار روانی و استرس
نتیجه گیری
منابع

 

شامل 25 صفحه فایل word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق جایگاه و منزلت معلم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد