حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

Group Policy و services

اختصاصی از حامی فایل Group Policy و services دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

Group Policy و services


Group Policy و  services این مطلب از مطالب آزاد موجود در اینترنت جمع آوری شده است و در مورد Group Policy و services و در 16 صفحه می باشد و در زیر قسمتی از متن آورده شده است :
وقتی صحبت از قلب ویندوز به میان می آید عموما تصویری از Registry در ذهن ایجاد می شود . Registry ابزار قدرتمندی است که قلب و هسته اصلی اعمال تغییرات در ویندوز است . اما در این بین Group Policy نیز ابزاری حیاتی و در عین حال ساده و User Friendly است که می تواند تغییرات بسیار جامع و کاملی را شامل شود . در مقایسه با Registry می توان گفت که سادگی کار و وجود توضیحات کافی , Group Policy را برتر از Registry جلوه می دهد . در این سری از مقالات ابتدا به معرفی Group Policy می پردازیم و سپس چند عملیات مهم را توسط Group Policy بررسی و پیاده سازی خواهیم کرد.
فهرست یخش های مقاله
1- مقدمه و معرفی
2- بررسی Group Policy Object Editor
3- معرفی بخش های Group Policy
4- نحوه اعمال Policy - بررسی چند دستور مفید
1- مقدمه و معرفی
Group Policy مجموعه ای از تنظیمات پیکره بندی مرتبط با User و یا Computer می باشد که تعریف نحوه عملکرد برنامه ها , منابع شبکه و سیستم عامل درارتباط با User و یا Computer است . Group Policy می تواند بر روی Site , Domain و Organizational Unit اعمال شود . البته موارد مذکور جزو تعاریف محیط Active Directory هستند که در این مقاله بررسی نخواهند شد . در نهایت تنظیمات اعمال شده بر موارد فوق روی User ها و یا Computer ها تاثیر می گذارند .
در همین رابطه تعریف دیگری نیز وجود دارد که تفاوت بین Group Plicy های اعمال شده را نشان می دهد :
Local GPO : تنظیمات اعمال شده بر روی User/Computer در حالت Local است . این تنظیمات بایستی روی کامپیوتر توسط کاربر یا Administrator ایجاد شود و نهایتا بر روی همان کامپیوتر پیاده می شود .
Non-Local GPO : در مقابل تعریف فوق حالتی وجود دارد که در محیط شبکه ( بطور خاص محیط Active Directory ) توسط ناظر شبکه تنظیماتی ایجاد می شود که در هنگام ورود کاربران به شبکه این تنظیمات بر روی User و یا Computer آنها اعمال می شود .

دانلود با لینک مستقیم


Group Policy و services
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد