حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود ویدیو آموزش کامل انتقال بازدیدها به دامین جدید با گوگل وبمستر و کد مخصوص Htaccess

اختصاصی از حامی فایل دانلود ویدیو آموزش کامل انتقال بازدیدها به دامین جدید با گوگل وبمستر و کد مخصوص Htaccess دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود ویدیو آموزش کامل انتقال بازدیدها به دامین جدید با گوگل وبمستر و کد مخصوص Htaccess


دانلود ویدیو آموزش کامل انتقال بازدیدها به دامین جدید با گوگل وبمستر و کد مخصوص Htaccess

ممکن است سایت و دامین قبلی شما به هر دلیلی دیگر دسترس نباشد یا خدایی نکرده و به صورت اشتباهی فیلتر شده باشد . این پایان کار شما نیست و در این ویدیوی آموزشی به شما یاد می دهیم که چگونه با استفاده از سه مرحله ی گوگل وبمستر و همچنین کد ویژه ی ریدایرکت نظیر به نظیر بهینه و مفید مخصوص Htaccess تمام صفحات ثبت شده دامین قبلی تان در گوگل و بازدیدها و ورودی های آن را به دامین جدید انتقال بدهید و در کمتر از 3 روز 80 درصد بازدید اصلی خود را برگردانید .

چرا باید به من و این ویدیو اطمینان کنید ؟

- چون من بالای 20 سایت پربازدید را به همین روش انتقال بازدید و تغییر نتیجه داده ام .

- چون من توانسته ام یک سایت را حدود 30 بار با این روش به 30 دامین جدید انتقال بدهم و به صورت کاملا اصولی بازدید هر 30 دامین قبلی را به جدیدترین دامین انتقال بدهم .

-  چون من آموزش کامل این کار را با رعایت تمام قوانین مد نظر گوگل که در ویدیوهای آموزشی کارکنان آن شرح داده می شود به شما یاد داده ام 

- چون من تغییر آدرس نتایج ثبت شده در گوگل را کاملا بهینه انجام می دهم به صورتی که هیچ گونه Error در گوگل وبمستر برای شما بوجود نیاید .

- چون با استفاده از روش کامل و جامع من ، گوگل علاوه بر تغییر نتایج دامین قبلی تان به دامین جدید در صفحات جستجوی کاربران ، مطالب جدید دامین جدیدتان را با شتاب بیشتر ایندکس می کند .

- چون من 15 سال است که وبمستر هستم و درآمدهای هنگفتم را بارها با این روش حفظ کرده ام .

محتوای دقیق این بسته ی آموزشی چیست ؟

- این ویدیوی 26 دقیقه با کیفیت HD ذخیره شده و با نرم افزار Handbrake با حفظ کیفیت اصلی ، کاهش حجم داده شده است .

- در کنار ویدیو ، شما یک فایل متنی که شامل جدیدترین کد مخصوص ریدایرکت 301 (کدهای موجود در سراسر اینترنت ، حتی سایتهای خارجی را هم فراموش کنید . این کد با دستورالعمل جدیدی کار می کند) و نحوه ی آموزش آن در هاست و فایل Htaccess است دریافت می کنید .

- در این ویدیو شما با یک افزونه وردپرس بسیار کاربردی و مهم برای تسریع در روند تغییر آدرس های ثبت شده ی شما در گوگل آشنا می شوید .

- در این ویدیو شما دو روش حیاتی را که در جایی به آن اشاره نمی شود یاد می گیرید . این دو روش برای تحت فشار قرار دادن گوگل به تغییر 3 روزه است .

آیا این ویدیوی آموزشی و راهکارهای آن فقط برای کسانی که سایتشان با وردپرس باشد مناسب است ؟

لزوما نه . اگر چه مبنای این ویدیو این است که شما سایتتان را با وردپرس راه اندازی کرده اید اما می توانید به نسبت سیستم مدیریت محتوا و حتی وبلاگ خود از این آموزش جامع و کامل و نایاب استفاده کنید .

با این آموزش به چه نتیجه ای می رسم ؟

شما با گذراندن این آموزش ویدیویی و انجام مراحل ریز گفته شده در آن ، در کمتر از 3 روز 80 درصد بازدید اصلی دامین قبلی تان را به دامین جدید انتقال می دهید و همچنین تمام نتایج ایندکس شده در گوگل را با کمک گوگل و راهکارهایی که یاد می دهیم در همین مدت زمان عوض می کنید .

من سوال های دیگری هم در این زمینه دارم ، چه کار کنم ؟

شما می توانید همین حالا با شماره ی 09395025638 (حامد سلیمی) تماس بگیرید . من پاسخگوی سوالات دیگر شما در این زمینه هستم . اگر با دیدن ویدیو احساس کردید که به آموزش بیشتر و حتی مقدماتی تری در این زمینه و زمینه های مشابه نیاز دارید می توانید در خواست بدهید تا فایل ویدیویی ِ آموزش اضافه بشود .

با خرید این مجموعه چه سودی می کنم ؟

علاوه بر رفع نیازتان با ویدیو و فایل ضمیمه شده ، شما می توانید من را به عنوان یک مرجع امین در این زمینه ، به عنوان یک مشاور و راهنما در کنار خودتان داشته باشید . ویدیویهای آپدیتی و تکمیلی این مجموعه را شما به صورت رایگان دریافت خواهید کرد .

این حق شماست که کسب و کار و وبسایتتان یک رویه ی پایدار و پر رونق داشته باشد . من در کنار شما هستم .

 

آموزش کد ریدایرکت 301 نظیر به نظیر

 

ایمیل من : H.Pesfan@gmail.com

شماره تماس با من : 09395025638 - حامد سلیمی

مشخصات فایل ها :

ویدیو :

زمان : 27 دقیقه

حجم : 39 مگابایت

پسوند : Mp4

فایل متنی حاوی کد : 1 کیلوبایت


دانلود با لینک مستقیم


دانلود ویدیو آموزش کامل انتقال بازدیدها به دامین جدید با گوگل وبمستر و کد مخصوص Htaccess
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد