حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پروژه اصلاح توتون

اختصاصی از حامی فایل دانلود پروژه اصلاح توتون دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه اصلاح توتون


دانلود پروژه اصلاح توتون

اصلاح توتون

مقدمه

توتون، از گیاهان بومی دنیای جدید است. امروزه، کشاورزان امریکا حدود 3/1 محصول توتون دنیا را تولید می کنند. در ایران نیز توتون از گیاهان قابل اهمیت به شمار می رود، سطح زیر کشت توتون و تنباکو در ایران حدود 20130 هکتار و مقدار محصول آن حدود 21700 تن گزارش شده است.

استانهای مهم کشت توتون عبارتند از آذربایجان غربی، گیلان، و مازندان . اولین بار در سال 1315 یک مزرعه آزمایشی توتون در طالش ایجاد شد. این ایستگاه بعداً به تیرتاش، که محل مناسبتری است، انتقال یافت. در سال 1344، مزرعه دیگری در احمد گوراب رشت تاسیس شد. در سال 1348 مرکز تحقیقات توتون ارومیه مرود بهره برداری قرار گرفت که از ایستگاه های مهم تحقیقات توتون در ایران به شمار می رود.

  1. 5 تیپ ها و واریته های توتون

در امریکا، واریته های مختلف توتون را بر حسب روش عمل آوردن، مرود استعمال، و نوع خاک و آب و هوایی که توتون در آن روییده است، طبقه بندی می کنند. نحوه عمل آوردن توتون ، به هفت طبقه زیر تقسیم شده است: 1- فلوکیورد 2- فایر کیورد 3- ایر کیورد 4- سیگار فیلر 5- سیگار بایندر 6- سیگار راپر 7 – متفرقه. واریته های موجود در طبقه فلوکیورد و واریته بارلی، حداکثر سطح کاشت را در مناطق توتون خیز دنیا به خود اختصاص داده اند و به مصرف سیگارت می رسند.

 

فایل حاضر به صورت word و شامل 6 صفحه و قابل ویرایش می باشد. 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه اصلاح توتون
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد