حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله آموزشی کامل ترک اعتیاد به سیگار با احترام و عشق کامل در جوانی

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقاله آموزشی کامل ترک اعتیاد به سیگار با احترام و عشق کامل در جوانی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله آموزشی کامل ترک اعتیاد به سیگار با احترام و عشق کامل در جوانی


دانلود مقاله آموزشی کامل ترک اعتیاد به سیگار با احترام و عشق کامل در جوانی

فکر میکنید سیگار چی داره که از آدمهای بیکار سر کوچه تا موسیقی دان ها و روشن فکرها و دانشمندان رو هم به خودش وابسته کرده ؟

دوست دارید بدونید که چطور بعد از سه بار ترک سیگار ، چی شد که توی 25 سالگی از لحاظ احساسی کاملا به سیگار بی احساس شدم ؟

من ماه ها کتاب خوندم ، فکر کردم ، امتحان کردم ... تا اینکه به نتایجی که توی این مقاله برای شما قرار میدم رسیدم . حالا مدت هاست که سیگار نمیکشم و از سلامتیم لذت میبرم .

سعی کردم به زبون خودمونی از ریزترین جزئیات ، از طعنه هایی که رفیقامون موقع شروع به ترک سیگار بهمون میزنن تا شرایط روانشناسیش رو کامل توضیح ببدم . این مقاله ی 5 صفحه ای ، سرگذشت دقیق و آموزنده ی راه هاییه که من برای ترک سیگار رفتم و بالاخره موفق شدم .

بعد از خوندن این مقاله احتمالا شما برای همیشه به سیگار بی احساس میشین . نه با دارو ، نه با زور و اجبار . بلکه با احترام کامل ...

آماده اید تا یکی از زیباترین تصمیم های زندگیتون رو به خاطر مامان وباباتون ، به خاطر معشوقتون و از همه مهم تر ، به خاطر خودتون بگیرید ؟ 

مشخصات فایل :

5 صفحه

فرمت : Word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله آموزشی کامل ترک اعتیاد به سیگار با احترام و عشق کامل در جوانی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد