حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

خرید و دانلود آهنگ بدون کلام مست چشات از ابی با کیفیت عالی

اختصاصی از حامی فایل خرید و دانلود آهنگ بدون کلام مست چشات از ابی با کیفیت عالی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

خرید و دانلود آهنگ بدون کلام مست چشات از ابی با کیفیت عالی


خرید و دانلود آهنگ بدون کلام مست چشات از ابی با کیفیت عالی

آهنگ و موزیک پلی بک،بدون کلام و کاوری که امروز براتون آماده کردم ورژن بیکلام آهنگ مست چشات ابراهیم حامدی می باشد که یک آهنگ بسیار زیباست.

نام آهنگ اصلی: مست چشات

خواننده: ابی

کیفیت:128 کیلو بایت بر ثانیه

زمان: 3 دقیقه و 39 ثانیه

حجم:4 مگابایت

متن آهنگ:

اون دو تا مست چشات
منو خوابم می کنه
ذره ذره اون نگات
داره آبم می کنه
داره می میره دلم
واسه مخمل نگات
همه رنگی رو شناختم ،
من با اون رنگ چشات
مثل یک رویای خوش
پا گرفتی تو شبام
از یه دنیای دیگه
قصه ها گفتی برام
هنوز از هرم تنت
داره می سوزه تنم
از تو سبزه زار شده
خاک خشک بدنم
دستای عاشق تو
منو از نو تازه ساخت
دل ناباور من
جز تو عشقی نشناخت
داره می میره دلم
واسه مخمل نگات
همه رنگی رو شناختم ،
من با اون رنگ چشات

 

برای اطلاع شما از اینکه این آهنگ به چه صورتی می باشد، دموی ناقص و بدون کیفیت این آهنگ رو برای شما گذاشتیم. دانلود بفرمایید و اگر پسند کردید خرید کنید. لازم به یاد آوری است دموی این آهنگ با کیفیت پایین قرار داده شده.

لینک دانلود دموی ناقص و بی کیفیت آهنگ مست چشات با صدای ابی

 

 


دانلود با لینک مستقیم


خرید و دانلود آهنگ بدون کلام مست چشات از ابی با کیفیت عالی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد