حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد بودجه

اختصاصی از حامی فایل تحقیق در مورد بودجه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بودجه


تحقیق در مورد بودجه

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:32

 

 

 

مقدمه :

 بودجه ابزاری است که برنامه کار هر قسمت از شهرداری را در چارچوب  ارقام و اعداد مالی تعیین می کند . درتعریف بودجه چنین آمده است : « بودجه عبارت  است از پیش بینی  درآمد و سایر منابع تأمین اعتبار و برآورد هزینه برنامه ها و عملیات  معینی که در دوره ی معدودی از زمان انجام میشود » .

 همچنین  در ماده 23  آئین نامه مالی شهر داری ها اینگونه تعریف شده است  « در بودجه  سالانه شهرداری عبارت است از یک برنامه جامع مالی که در آن کلیه خدماتو فعالیتها و اقداماتی که باید طی سال مالی انجام شود ، همراه با برآورد  مبلغ و میزانمخازج و درآمدهای لازم برای تأمین هزینه انجام آن  پیش بینی میشود و پس از تصویب انجمن شهر به اجرا در می آید .

بودجه در منابع مالی  شهرداری اهمیت اساسی دارد و یکی از مسائل  مهم شهرداری  در سراسر جهان ایجاد منابع کافی درآمد و تأمین هزینه خدمات شهری است ،  این درآمدها  ممکن است شامل درآمد از محل منابع داخلی شهرداری - شامل  دریافت های مستقیم از عوارض مستغلات و غیر مستغلات و یا درآمد  از محل منابع خارجی  شامل دریافت های شهرداری  از خارج از سازمان شهرداری - باشد ، ماند عوارض آب و برق و دیگر نیازمندیهای شهری .

 

منابع  درآمدی شهرداری ها در ایران

با توجه به اینکه  تصویب بسیاری از امور -  از جمله بودجه و عوارض محلی شهرداریها  بر عهده  شورای شهر اس ، و از طرفی حساب درامد و هزینه هر یک از شهرداری  جداگانه به وسیله خود آنها نگهداری می شود ، و همچنین شهرداری  عمده دارد تعداد زیادی از خدمات محلی مورد نیاز ساکنان شهرها هستند می توان گفت که شهرداری در ایران  کاملترین سازمان محلی محسوب می شوند .

پرداخت هزینه  خدماتیکه شهرداری انجام میدهد ، عمدتاً بر عهده مردم شهر و مخصوصاً کسانی است که در حوزه شهر داری مالکیت زمین یا ساختمان یا کار و کسب یا منافعی باشند ؛  لذا اگر دولت از محل درآمدهای عمومی و عمرانی سهمی به شهرداری ها پرداخت کند ، این وجوه جنبه فرعی و استثنایی دارد و قسمت عمده درآمد شهرداری ها باید از ساکنان شهر و به صورت عوارض و یا بهای خدمات تأمین گردد .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بودجه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد