حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله ارتباط بین مورفولوزی و deformation در نانو کامپوزیت های رسانایی الکتریکی ترمو پلاستیک پلی اورتان – کربن نانو تیوب

اختصاصی از حامی فایل مقاله ارتباط بین مورفولوزی و deformation در نانو کامپوزیت های رسانایی الکتریکی ترمو پلاستیک پلی اورتان – کربن نانو تیوب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله ارتباط بین مورفولوزی و deformation در نانو کامپوزیت های رسانایی الکتریکی ترمو پلاستیک پلی اورتان – کربن نانو تیوب


مقاله ارتباط بین مورفولوزی و deformation  در نانو کامپوزیت های رسانایی الکتریکی ترمو پلاستیک پلی اورتان – کربن نانو تیوب

 

 

 

 

 

 


فرمت فایل : WORD (قابل ویرایش)

تعداد صفحات:23

فهرست مطالب:

چکیده :
1 – معرفی :
2 – آزمایشگاه :
1-2 – مواد و تهیه قطعه :
2-2- characterization :
2-3-    آنالیز داده های x-ray :
3 – نتایج:
3-1- مشخصه های مکانیکی :
3-2- رابطه ی بین مورفولوژی و deformation :
3 – 2 -1 -   تراکم نا پذیری :
3-2-2 . Strain – induced Crystallinity :
3-2-3 مؤلفه ی Orientation :
4 – بحث :
4-1 مدل اولیه :
4-2- تغییر شکل:    
5- جمع بندی:

 

 

چکیده :
اضافه کردن مقدار کمی (%10 – 5/0 حجمی )از کربن نانو تیوبهای چند دیواره (CNT ) به ترموپلاستیک الاستومر باعث ایجاد نانو کامپوزیتهای پلیمری با رسانایی الکتریکی بالا، نفوذ الکتریکی پایینمی شود و باعث بهبود خواص مکانیکی مانند : افزایش مدول و تنش تسلیم بدون کاهش کنش الاستومر تا %1000 و قبل از     پارگی می شودx – ray  در حینdeformation  نشان می دهد که این بهبود خواص مکانیکی نه فقط بخاطر حضور CNT  است بلکه بخاطر اثر آنها بر بلور ینگی سگمنتهای نرم است. رفتار deformation  بعد از تسلیم شدن نانو کمپزیت صرف نظر از درصد CNT که مانند الاستومر غیر پر شده است، نشان می دهد که تغییر فرم زیاد عموما توسط ماتریس کنترل می شود.

1 – معرفی :
الاستومرهایی با رسانایی الکتریکی بالا برای کاربردهای متفاوتی مانند : واشر های بین لوله ها که این لوله ها برای انتقال گازهای قابل اشتغال به کار برده می شود، نقاشی کردن الکترو استاتیک اتومبیل و حفاظهای الکترو مغناطیس برای موبایل های الکترونیکی، خطرناک هستند. به طور مرسوم، فیلر های رسانا مانند: carbonblack ، الیاف کربن خرد شده یا ورقه های فلزی مورد استفاده قرار می گیرند. رسانایی بوسیله ی تشکیل شبکه ی percolation فیلر ها ایجاد می شود و بوسیله حمل و نقل بین ذرات فیلر محدود می شود . بنابرین درجه ی دیسرشن فیلر، نیست ابعادی فیلر و قابلیت خیس شوندگی فیلر توسط محیط الاستو مر ، مشخصه های مورفولوژیکی کلیدی در تعیین رسانایی یک سیستم هستند.

خواه تیوب ها (برای مثال : کربن نانو تیوب های تک و چند دیواره ) یا صفحه ها (برای مثال : گرافیت exfoliate شده ) ، ابعادی نانویی آن ها و نسبت ابعادی بالای ذاتی آن ها در نانو کامپوزیتها ی پلیمری که با استفاده از این مواد ساخته می شوند باعث می شود که در 6 مشخصه به هم پیوسته با فیلر های          تفاوت داشته باشند : (1) شروع percdation   پایین ،(2) ارتباط ذره ذره (جهت گیری و موقعیت ) در      حجمی کم ناشی می شود،(3) تعداد زیاد ذرات به ازای واحد حجم ذرات، (4) مساحت بین سطحی زیاد به ازای واحد حجم ذرات، (5) فضای بین ذرات کوتاه ، (69 اندازه ی مقیاس های قابل قیاس بین فضای نانو ذرات  rigid ، فاصله ی بین ذرات و حجم آسودگی ماتریس پلیمر . این مشخصه ها باعث می شود که این مواد خواص سیستم های تقویت شده ی قدیمی را داشته باشد ولی در درصد تقویت کنندگی کمتر و بهبود فرآیند پذیری.
پلاستیکهای پر شده با کربن نانو تیوب در حال حاظر برای بهبود ساختار، stross recovery  و کارآیی الکنریکی و حرارتی تحت تحقیق هستند در حالی که سعی در نگه داری قابلیت فرآیند پذیری ذاتی و قابلیت deform  شده گی ماتریس می کنند . بهینه سازی مشخصه های الکتریکی یک مشکل جذابی را ایجاد می کند. بیش ترین دیسپرشن نانو تیوب ها برای فراهم کردن کم ترین شروعpercolation   مطلوب است، این مستلزم بر مساعد پلیمر – تیوب است. بر عکس ،این کمترین فاصله ی تیوب – تیوب را تخمین خواهد زد که در نهایت ،رسانایی الکتریکی بوسیله ی حمل و نقل محدود و ایجاد کردن تماس های خازنی بین تیوب ها تعیین می شود. به علاوه برای الاستومرهای رسانا بیشه سازی deformability باعث می شود که استحکام بر بر هر کنش های پلیمر – تیوب کمترین شود .


دانلود با لینک مستقیم


مقاله ارتباط بین مورفولوزی و deformation در نانو کامپوزیت های رسانایی الکتریکی ترمو پلاستیک پلی اورتان – کربن نانو تیوب
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد