حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کاراموزی حسابداری در اب و فاضلاب مشهد

اختصاصی از حامی فایل گزارش کاراموزی حسابداری در اب و فاضلاب مشهد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

35 صفحه

آب منشأ حیات است.

برای مقابله با بحران آب از سازمان ملل اهدافی را تحت عنوان اهداف مذکور کاهش 50 درصدی افرادی است که به آشامیدنی سالم و سامانه بهداشتی دسترسی ندارد. وقوع تنش‌های آبی در یک منطقه ناشی از به هم خوردن تعالی بین منابع آب و مصارف آب در آن منطقه شناخته شده است. در صورتی که این نسبت به بالای 40 درصد باشد به عبارت دیگر بیش از 40% کل منابع آن تجدید پذیر استحصال می‌شود. با تنش‌های بالای آب مواجه خواهیم بود و اگر این شاخص بیش از 80% شود در صورت وقوع بحران‌های شدید در آن منطقه اجتناب پذیر است.

کشور ایران با بهره‌گیری از 70 درصد از منابع آب تجدید شونده در حال حاضر در شرایط تنش بالای آبی قرار دارد و در برخی مناطق شرایط محران شدید آب حاکم است. چنین میزان برداشتی تأثیر مخربی بر کمیت و کیفیت منابع آب خواهد داد. میانگین بلند مدت بارندگی سالانه ایران در کل کشور 471 میلی متر می‌باشد که این مقدار از 2/0 میانگین بارش سالانه جهان کمتر و حدود نیمی از بارندگی سالانه قاره آسیا است.


فصل اول: آشنایی با محل کارآموزی

تاریخچه:

شرکت آب و فاضلاب مشهد

در سال 1307 شعبه‌ای به نام شعبه میاده در شهرداری مشهد تشکیل گردید که این شعبه با اجاره و در اختیار گرفتن قنوات و نگهداری آنها وظیفه تأمین آب شرب شهر مشهد را بعهده گرفت. در سال 1320 شعبه میاده به دایره میرآبی تغیر نام پیدا کرده و در سال 1328 همین دایره با حفر چاه‌هایی در میدان آب (بیت المقدس) و محله نوغان واحداث شبکه توزیه آب آن موفق گردید مناطقی از شهر را تحت پوشش شبکه توزیع قرار دهد. در اردیبهشت 1337 اولین طرح اساسی آبرسانی شهری با حفر 8 حلقه چاه عمیق در منطقه قاسم آباد و تجهیز آنها و نصب سه دستگاه دیزل ژنراتور و ساخت یک مخزن ذخیره به حجم 15000 متر مکعب و تجهیزات کلر زنی و احداث خط انتقال مربوطه به قطر 500 میلیمتر وطول 19 کیلومتر آغاز که پس از پنج سال به بهره‌برداری رسید.

در نیمه دوم سال 1342 اداره تأمین و توزیع آب شهر از شهرداری مجزا و سازمان مستقلی وابسته به دولت به نام سازمان آب مسئولیت تامین و توزیع آب آشامیدنی شهر مشهد را به عهده گرفت. در سال 1356 سازمان آب مشهد و اداره کل آبیاری خراسان در یکدیگر ادغام و شرکت آب منطقه‌ای خراسان تشکیل گردید.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کاراموزی حسابداری در اب و فاضلاب مشهد
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد