حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ای درمورد Google

اختصاصی از حامی فایل دانلود مقاله ای درمورد Google دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله ای درمورد Google


دانلود مقاله ای درمورد Google

Google

مقاله ای مفید با قیمت مناسب

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب* 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:5

چکیده :

گوگل اجبار نه اختیار

عصر ارتباط

تولید مرورگر، کمک بزرگی در گسترش گوگل به چیزی فراتر از یک سایت جستجو خواهد بود، امکانات قابل عرضه آن را به یکدیگر مرتبط کرده و شرکت مایکروسافت را سر جای خود خواهد نشاند. بسیاری از مردم می‌گویند که نبرد مرورگرها درست به راهی می‌رود که رقابت دستگاه های ویدئویی بتا در برابر VHS طی کرده بود. اما اما حرکت های اخیر به وسیله گوگل، شایعاتی را دامن زده که این غول جستجومی تواند وارد تجارت مرورگرهای اینترنتی شده و آغاز کننده رقابتی دوباره در بازاری باشد که از زمان کنار زدن شرکت نت اسکیپ در دهه 90، به خواب رفته و غیر فعال باقی مانده است.

شواهد را ببینید. در ماه های اخیر، گوگل متخصصان فنی با تجربه ساخت مرورگر را از شرکت هایی مانند مایکروسافت، سان و BEM استخدام و علاوه بر آن در ماه آوریل، نام دامنه http://www.gbrowser.com/ را رزرو نموده است. اگرچه که دست اندرکاران این شرکت می‌گویند که هیچ مرورگری را در برنامه حتمی خود ندارند، اما تحلیلگران اعتقاد دارند که گوگل به صورت جدی این موضوع را در دست بررسی دارد.

درحالی که سرمایه گذاران مشتاق از زمان عرضه عمومی سهام در ماه آگوست، ارزش سهام گوگل را 55 درصد بالا کشیده اند، بسیاری از تحلیلگران براین باورند که برای تحکیم برنامه ها و طرح های دراز مدت، گوگل باید وارد بازار مرورگرها شود. انجام چنین کاری کمک خواهد کرد تا مایکروسافت بر سرجای خود نشسته، گوگل از ابزار جستجوی صرف فراتر رود و با گسترش نقش خود به عنوان نقطه ورود به اینترنت، امکان یابد که تبلیغات بیشتری به فروش برساند. مارک ماهانی، تحلیلگر شرکت "تحقیقات فن آوری آمریکا" می‌گوید: «ساخت مرورگر می‌تواند یک ضرورت باشد.»
دلایل این مسئله در ادامه ارائه می‌شود؛

و...

NikoFile


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ای درمورد Google
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد