حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی و ارائه علل انحراف بودجه مصوب با عملکرد شرکت سهامی شیلات

اختصاصی از حامی فایل بررسی و ارائه علل انحراف بودجه مصوب با عملکرد شرکت سهامی شیلات دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی و ارائه علل انحراف بودجه مصوب با عملکرد شرکت سهامی شیلات


 پایان نامه ارشد  - بررسی و ارائه علل انحراف بودجه مصوب با عملکرد شرکت سهامی شیلات

 

موضوع :

بررسی و ارائه علل انحراف بودجه مصوب با عملکرد شرکت سهامی شیلات ایران

 

 

بیان موضوع :

هدف اولیه هرشرکت یا موسسه تولیدی ایجاد ارزش افزوده و تحصیل سود است . وظیفه مدیریت آن است که از طریق برنامه ریزی ، سازماندهی و کنترل فعالیت های مختلف این هدف را به مرحله تحقق در آورد و در عین حال فعالیت های مربوط به پژوهش و توسعه ، تولید و بازاریابی و مالی را  هدایت و هماهنگ نماید .

بودجه ریزی از دیرباز به عنوان یکی از فنون و روش های موثر در حصول موفقیت موسسات صنعتی و تولیدی شناخته شده است . در حقیقت بودجه ریی به معنی برنامه ریزی و کنترل است . بودجه ای که بر مبنای بررسی ، مطالعه و پژوهش و مشارکت کارکنان یک موسسه تهیه و تنظیم شده باشد ، برنامه عمل مدیریت را معین کرده و هماهنگی مطلوب بین تمامی فعالیت های موسسه تولیدی را فراهم می آورد . با بودجه ریزی می توان سه وظیفه مهم یعنی برنامه ریزی ، هماهنگی و کنترل فعالیت ها را به مرحله اجرا در آورد و احتمال حصول سود و ارزش افزوده و موفقیت موسسه تولیدی را به حداکثر مطلوب و ممکن ارتقا داد .

شرکت سهامی شیلات در راستای احقاق سیاست دولت در امر صادرات کالاهای غیر نفتی و درجهت خود کفایی کشور در سال های بعد از انقلاب تلاش گسترده ای در ایجاد ارزش افزوده داشته است لیکن با توجه به حجم گسترده فعالیتها و پراکندگی مراکز این شرکت در سراسر کشور به علت عدم تفکیک دقیق بودجه در بخش های تولی گری و تصدی گری و عدم وجود ارتباط و هماهنگی لازم و هماهنگی لازم و کافی بین شرکت سهامی شیلات ایران با شرکت بازرگانی و فقدان مبانی منطقی تنظیم و تفکیک هزینه های اداری ، تشکیلاتی ، تولیدی و در آمد های اصلی و فرعی به علت عدم طبقه بندی صحیح باعث ایجاد انحراف بودجه نسبت به عنلکرد در سالهای مورد بررسی تحقیق بوده است .

تعداد صفحه :161

 

pdf


دانلود با لینک مستقیم


بررسی و ارائه علل انحراف بودجه مصوب با عملکرد شرکت سهامی شیلات
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد