حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه بررسی سبک های تصمیم گیری در سازمان های دولتی

اختصاصی از حامی فایل پایان نامه بررسی سبک های تصمیم گیری در سازمان های دولتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

PDF

303 صفحه

تغییر و تحولات محیطی موجب شده تا سازمان ها به مدیران خود به عنوان یکی از عوامل مهم در جهت فائق آمدن بر تحولات تقاضا ها و چالش های محیطی نگاه کنند . در چنین شرایطی مدیران نیازمند مهارتها و توانمندی های بی شماری می باشند .
 
مدیریت علم عمل سازمان بوده فعالیت های مختلفی را به منظور اداره صحیح سازمان و جامعه انجام می دهد فعالیت هایی مانند طرح ریزی سازماندهی هدایت کنترل و هماهنگی ثبت و گزارش امور و بودجه بندی و اعتبارات . جوهر تمام فعالیت های مدیریت ، تصمیم گیری است که از اجزای جدایی ناپذیر مدیریت به شمار می آید و در هر وظیفه مدیریت به نحوه جلوه گر است .
 
تصیم گیری برای استفاده کارا از نیرو و منابع یک سازمان برای مدیران امری ضروری است به گفته کونتز وجود طرح ، برنامه ، سیاست و خط مشی منوط به وجود تصمیم گیری است .
 
این پژوهش در استانداری استان کردستان که شامل معاونت ها ادارا ت کل ، فرمانداری ها ، دفاتر ، بخشداری ها ، و … می باشد انجام می گیرد جامعه آماری کلیه مدیران ، معاونین فرمانداران ، بخشداران و کارکنان استانداری ها و فرمانداری ها ، بخشداری ها و .. می باشد هدف آن یافتن سبک غالب تصمیم گیری و یافتن میزان استفاده از سبک عقلانی ، تفاوت بین ادراک کارکنان و مدیران از سبک غالب مورد استفاده مدیر و همچنین تاثیرات عواملی چون عوامل جمعیت شناختی عوامل سازمانی بر سبک های تصمیم گیری می باشد .

دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه بررسی سبک های تصمیم گیری در سازمان های دولتی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد