حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

حامی فایل

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

Olap چیست و چگونه کار می‌کند

اختصاصی از حامی فایل Olap چیست و چگونه کار می‌کند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

Olap چیست و چگونه کار می‌کند


Olap چیست و چگونه کار می‌کند

 

فرمت : Word

تعداد صفحات : 47

 

مقدمه :

امروزه پس از جمع آوری و بدست اوردن اطلاعات  ، تجزیه و تحلیل داده ها ، یکی از مهمترین  کارهای بانک های اطلاعاتی می باشد . بر همین اساس اکنون یکی از مهمترین معیار تشخیص بانک اطلاعاتی برتر ، امکانات تجزیه و تحلیل  داده ها در آن بانک می باشد .

از جمله فناوریهای  جدید  در جهت تحلیل داده  ، سیستم Olap  می باشد . Olap که در چند سال اخیر مطرح گشته است و هر ساله راه تکامل خود را طی می نماید یک قابلیت وصف ناپذیر در جهت بدست آوردن اطلاعات کامل تر و دقیق تر از داده های موجود در پایگاه داده ها  می باشد .

درسالهای گذشته و قبل از مطرح شدن عملیات Olap ، نگهداری اطلاعات گذشته یا انبارکردن داده ها مطرح نبود  اما اکنون  جهت تحلیل داده ها برای انجام عملیات Olap   نیازمند انبار کردن داده ها

می باشیم .

جهت بررسی به عملکرد Olap میتوان  به نرم افزار های پایگاه داده قدرتمند مانند  Sql Server  یا Oracle مراجعه نمود و با نحوه عملیات Olaping آشنا شد .

بر همین اساس از آنجا که کار با Sql Server   راحت تر و در عموم بیشتر کاربرد دارد و همچنین آشنایی با آن نزد برنامه نویسان پایگاه داده بیشتر است ، بحث Olaping در این مقاله در Sql server 2000 مطرح می گردد .


دانلود با لینک مستقیم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد